آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

شرور سابقه‌دار مسلح پس از 5 سال فرار دستگیر شد/از زورگیری و راهبندی تا قاچاق مسلحانه در پرونده متهم



فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری شرور سابقه‌دار مسلح در عملیات روز گذشته پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،شاهپور بهرامی فرمانده انتظامی کهنوج اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام یک‌سری کار اطلاعاتی یک شرور سابقه‌دار مسلح که از سال 89 سابقه اقدام به شرارت دارد و تحت تعقیب مقامات قضایی بود را در کهنوج شناسایی کردند.

وی بیان کرد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و با توجه به داشتن اشراف اطلاعاتی، شرور مسلح  را در مخفیگاهش در منزلی در حاشیه شهر شناسایی و شبانگاه طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهنوج خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده به جرم انتسابی و شرارت‌های خود با همدستی دو نفر دیگر اعتراف و اقرار کرد.

بهرامی افزود: از جمله سوابق کیفری متهم می‌توان به  دو مورد سرقت مسلحانه به عنف، حمل سلاح غیرمجاز، قاچاق مسلحانه مواد مخدر، درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی و  زورگیری و راهبندی اشاره کرد.

وی با اشاره به بازتاب مثبت دستگیری متهم در منطقه تصریح کرد: پلیس در راستای تامین آرامش و آسایش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و آنها نیز باید در راستای برقراری و حفظ نظم و امنیت در جامعه با همکاری بیش از پیش هرگونه فعالیت مجرمانه توسط افراد قانون‌گریز را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

 اخبار حوادث - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------