آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

محاکمه قاتل یک مادر و دختر پس از 35 سال/ آتش زدن خانه نامزد سابق برای گرفتن انتقام + تصویر



قاتلان یک پرونده قتل پس از 35 سال شناسایی و مجازات شدند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یک مرد 54 ساله اهل " پنسیلوانیا امریکا " به اتهام قتل یک مادر و دختر در دادگاه محاکمه شد .

براساس گزارش پلیس در سال 1980 خانم " نانسی پترسون " و دخترش " دبورا پترسون " 17 ساله در یک جنایت برنامه ریزی شده به قتل رسیدند به طوری که پس از به آتش کشیدن خانه شان در ساعت 3 صبح روز 30 آگوست وقتی در حال فرار از خانه بود توسط 2 مرد که ماسک به صورت داشت مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به قتل رسیدند .

اخبار,اخبار حوادث, انتقاگیری


همسر خانم " پترسون " نیز در این حادثه زخمی شد اما جان سالم بدر برد و دیگر فرزندان آنها موفق به فرار شدند و به خانه همسایه پناه بردند .

سرانجام پس از دستگیری قاتل در یک پرونده ی مجزا در سال 2011 که مربوط به تهدید یک کارمند به مرگ بود پلیس یک ارتباط بین یافته های پرونده قتل با این متهم پیدا کرد .

آقای "آبراهام کروز " 54 ساله که یک جنایت کار خطر ناک بود و با پرونده ی وسیع از گزارشات رفتارهای شرورانه و بزهکارانه تحت بازداشت به سر می برد در مورد پرونده قتل تحت بازجویی قرار گرفت و مشخص شد که " ابراهام " به همراه عموی خود " ارسمو کروز" و نفر سوم آقای "روپرتو گاریسا "دست به این  جنایت وحشتناک زدند .

پلیس در ادامه افزود : آقای " اراسمو " که در زمان جنایت به تازگی نامزدی خود را با مقتول خانم " دوبرا " به هم زده بود در یک رفتار کینته توزانه و به انگیزه ی انتقام تصمیم به آتش زدن خانه نامزد سابقش گرفت و وقتی موفق به کشتن او در آتش نشد با اصابت گلوله توسط " ابراهام " به هدف شوم خود رسید .

این جنایتکاران در دادگاه روز سه شنبه  به قتل 2 نفر و ایجاد حریق عمدی متهم شدند و به زودی رای دادگاه برای مجازات آنها اعلام خواهد شد .

 

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------