سرقت نمی‌کردم پدرم کتکم می‌زد



اخبار,اخبار حوادث,سرقت

گانگسترهای گلستان پس از بازسازی صحنه جنایت و سرقت‌های خود، روانه زندان شدند. پسر سردسته باند نیز مدعی شده اگر با پدرش در سرقت‌ها همکاری نمی‌کرد توسط او کتک می‌خورد.

بازپرس شعبه ششم دادسرای گرگان درخصوص آخرین وضعیت پرونده به فارس گفت: وقوع این قتل‎ها از سال 1387 تاکنون و در محدوده استان گلستان بوده است. با توجه به تعدد پرونده‎ها از شرق تا غرب استان، به پرونده این باند به صورت متمرکز در این شعبه رسیدگی شد.

آدینه اضافه کرد: در حال حاضر تمامی صحنه‎های قتل بازسازی شده و دو نفر از اعضای این باند به اتهام ارتکاب قتل و سه نفر دیگر هم به جرم مشارکت در سرقت مسلحانه روانه زندان شدند.

وی با تاکید بر این که تحقیقات برای مشخص شدن تمامی ابعاد این پرونده ادامه دارد، افزود: تاکنون ده نفر از خریداران اموال سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

آدینه درخصوص این که چرا اعضای این باند در سال های گذشته شناسایی و دستگیر نشده اند، خاطرنشان کرد: اعضای این باند به صورت کاملا حرفه‎ای اقدام به جرم می کردند و اقلام سرقتی را نیز به شکل ماهرانه‎ای می‎فروختند. خریداران مال مسروقه نیز برای فرار از قانون اموال سرقتی را در خارج از استان به فروش می‎رساندند.

فرزند 20 ساله سردسته این باند نیز در مصاحبه ای اعلام کرد: من بچه بودم و نمی‎خواستم دست به سرقت بزنم، اما برای فرار از کتک‎های پدرم مجبور بودم او را همراهی کنم. در آن زمان سن کمی داشتم و در باره زمان و نحوه سرقت هم چیزی به خاطر ندارم. من نمی‎خواستم به کسی آسیبی برسانم فقط می‎خواستم از کتک‎های پدرم خلاص شوم. در حال حاضر ازدواج کرده ام و دو فرزند دارم و در روز تولد فرزند دومم دستگیر شدم.

فرزند «حسین.د» در حالی که پدرش را مسبب این گرفتاری‎هایش می‎داند، افزود: من بیچاره شدم و دیگر هیچ آبرویی ندارم؛ من بعد از ازدواج مستقل زندگی می‎کردم و کاری به کار پدرم نداشتم و دیگر دست به هیچ جرمی نزدم.


اخبار حوادث  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------