محکوم به حبس ابد،در زمان مرخصی اش، خودروهای مدل بالا سرقت می کرد



مرد جوانی به نام علیرضا 6 سال قبل به اتـــــهام قاچاق دو کیلو گرم کریستال دستگیر و به حبس ابد محکوم شد.

این مرد در دوران تحمل زندان و با آرزوی آزادی، توطئه‌های زیادی برای پولدار شدن کشید.

«علیرضا» پشت میله‌های زندان نقشه سرقت خودروهای لوکس را برای فروش لوازم و قطعات آن طراحی کرد و در مرخصی چند روزه خود آن را به اجرا گذاشت.  علیرضا این بار هم تیر ندانم‌کاری‌هایش را خورد و خود را گرفتار مخمصه بدی کرد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های خراسان رضوی در این باره گفت: تیم دایره آگاهی پلیس فرودگاه خراسان رضوی دراقدامی اطلاعاتی و پی‌گیری پرونده سرقت خودروهای سواری به سرنخ‌هایی دست یافت که منجر به شناسایی عامل این سرقت‌ها شد.


سرهنگ محمود جلوس جمشیدی افزود: آنچه در این سرقت‌ها برای پلیس سؤال برانگیز بود اینکه در بررسی سوابق دزد مشخص شد او زندانی حبس ابد است و در مرخصی به سر می‌برد.
وی خاطرنشان کرد: مأموران این دزد حرفه‌ای را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاهش 11 خودروی سواری مدل بالا شامل سه خودروی شاسی بلند و 8 خودروی سواری گرانقیمت سرقتی را به دست آوردند. علیرضا قصد سرقت لوازم و قطعات این خودروها را داشت.

علیرضا در بازجویی‌ها و در حالی که باور نداشت بازداشت شده باشد، گفت: به خاطر مواد به حبس ابد محکوم شدم و امیدوار بودم با تخفیف در مجازات، حبس ابدم به زندان تبدیل شده و بتوانم آزاد شوم.


وی افزود: از آنجا که می‌دانستم بعد از آزادی پول برای ساختن زندگی‌ام ندارم، تصمیم گرفتم در مرخصی‌های دوره‌ای دزدی کنم. شگرد سرقت خودرو را یاد گرفته بودم، خودروهای مدل‌بالا را یکی پس از دیگری سرقت کردم و قصد داشتم لوازم آن را در بازار بفروشم و این خودروها را اوراق کنم.

 اخبار حوادث - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------