رابطه پنهانی با همسایه سابق منجر به جنایت در پارک چیتگر ختم شد



مردی که در پارک چیتگر دست به جنایت زده بود، به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت 19:00 مورخه 24/05/1394 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در پارک چیتگر به کلانتری 181 عوارضی اعلام شد .
 
با حضور مأمورین کلانتری  در محل و بررسی های اولیه مشخص شد جوانی 30 ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه گردن و به علت خونریزی شدید فوت نموده است ؛ همزمان ، خانم جوانی بنام الهام ( 24 ساله ) در محل جنایت حضور داشت که عامل ارتکاب جنایت را همسرش معرفی و عنوان داشت : همسرم با مقتول درگیر شد و پس از زدن چاقو به گردن "حمید" ( مقتول ) ، با یک دستگاه موتورسیکلت [طرح] هوندا 125 از محل فرار کرد .
 
پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی


اظهارات الهام :
الهام پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی ، اظهارات مختلف و بعضا متناقض را مطرح نموده اما نهایتا در آخرین اعترافاتش عنوان داشت : " از چندی پیش با مقتول که همسایه ی سابق ما بود ، ارتباط داشتم ؛ پس از گذشت مدتی ، همسرم به من شک کرد و من نیز به همین علت از مقتول درخواست نمودم تا ارتباطش را با من قطع کند اما او که [ چندی پیش ] از همسرش متارکه کرده بود ، اصرار داشت که من از همسرش جدا شده و با او زندگی کنم ؛ .... . روز حادثه با مقتول تماس گرفتم تا برای آخرین بار با او صحبت کرده و از او بخواهم تا دیگر با من کاری نداشته باشد ؛ مقتول با یک دستگاه خودرو پراید به محل قرار آمد و مرا سوار ماشین کرد و هر دو نفر به پارک چیتگر آمدیم ؛ در حالیکه در داخل ماشین در حال صحبت بودیم ، ناگهان همسرم با موتور به ما نزدیک شد و من با دیدن وی از ماشین پیاده شدم ؛ مقتول نیز از ماشین پیاده شد که همسرم با چاقوی همراه خود ضربه ای به گردنش زد و از من خواست تا بهمراه وی از محل فرار کنم اما من در محل ماندم و او به تنهایی فرار کرد " .
 
من قاتل هستم :
با توجه به شناسایی محل سکونت عامل جنایت در محدوده میدان فلاح ، کارآگاهان به این محل مراجعه و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که قاتل بنام سعید ( 32 ساله ) از محل سکونت خود متواری شده است .

 

اخبار,اخبارحوادث تجاوز جنسی

 
همزمان با آغاز اقدامات پلیسی جهت دستگیری سعید ، کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به خانواده سعید و انجام مشاوره از آنها درخواست کردند تا نسبت به معرفی سعید به اداره دهم پلیس آگاهی همکاری نمایند ؛ سرانجام در مورخه 09/06/1394 ، سعید با مراجعه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ خود را معرفی و صراحتا عنوان داشت که مقتول را با ضربه چاقو به قتل رسانده است .
 
سعید در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " روز حادثه من سرکار بودم که همسرم با من تماس گرفت و اصرار نمود تا به خانه بروم اما زمانیکه به خانه مراجعه نمودم ، او حضور نداشت !! [ به تصور اینکه اتفاقی افتاده ] چاقویی را از آشپزخانه برداشته و از خانه بیرون آمدم که همسرم مجددا با من تماس گرفت و از خواست که به پارک چیتگر بروم ؛ زمانیکه به پارک رسیدم ، همسرم را مشاهده کردم که در داخل یک خودرو در حال صحبت کردن با مقتول است ؛ پس از نزدیک شدن به آنها ، همسرم با دیدن من از ماشین پیاده شد و به دنبال او مقتول نیز از ماشین پیاده شد که با او درگیر و با چاقو ضربه ای به گردنش زدم که روی زمین افتاد و من از محل فرار کردم " . 
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با وجود شناسایی عامل اصلی جنایت و اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل عمد ، همچنان در این پرونده مواردی جهت بررسی صحت اظهارات متهم و همسرش و تکمیل پرونده وجود دارد ؛ لذا دستور بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده برای متهم اصلی پرونده و همچنین همسرش صادر گردید تا تحقیقات کاملی از آنها انجام شود " .
 

 اخبار  حوادث - باشگاه  خبر نگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------