خودکشی پس از قتل ‌عام خانوادگی



عامل قتل عام خانوادگی وقتی خود را در محاصره پلیس دید با شلیک گلوله به زندگی‌اش پایان داد.

به گزارش جام جم، عصر سه شنبه دهم شهریور صدای شلیک های مداوم سکوت محله رحیم آباد در شهرستان اشنویه را در هم شکست. اهالی سراسیمه به خیابان آمدند و مشاهده کردند داماد سابق یکی از همسایه ها در حالی که مسلح به کلت است از خانه خارج شد.

او با مشاهده همسایه ها، با همان سلاحی که در دست داشت به سر خود شلیک کرد و به زندگی اش پایان داد. همسایه ها با مشاهده این صحنه و در حالی که بشدت شوکه شده بودند با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و موضوع را گزارش دادند. دقایقی بعد کارآگاهان جنایی با اعزام به محل جنایت، وارد ساختمان موردنظر شده و با پیکر های غرق در خون زن جوان، زن 50 ساله و یک پسر 4 ساله در حیاط خانه و همچنین جسد زن جوانی که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود در زیرزمین ساختمان مواجه شدند. در ادامه جسد زن جوان و شوهر سابق او که در خیابان افتاده بود به پزشکی قانونی و سه مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیق از پدر خانواده شروع و معلوم شد، دخترشان یک ماه پیش از شوهرش جدا شده و همراه پسر 4 ساله اش نزد آنها آمده اما در این مدت داماد سابق چند بار آنها را تهدید کرده که باید بازگردد و دوباره با او زندگی کند که دخترش حاضر به این کار نبوده و از مرد جوان خواسته دست از مزاحمت ها بردارد، در غیر این صورت از وی شکایت می کند. آخرین خبرها حاکی است که پسر 4 ساله و زن میانسال دیروز بر اثر شدت جراحات جان باخته اند.

  اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------