آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

قتل عام اعضای خانواده توسط پسر 19 ساله + تصویر



یک پسر 19 ساله به قتل 3 نفر و زخمی کردن 6 کودک در یک تیراندازی متهم شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یک پسر 19 ساله به قتل 3 نفر و زخمی کردن 6 کودک در یک تیراندازی متهم شد .

این پسر نوجوان اهل " برسیتول " در روز شنبه به اتهام تیراندازی به اعضای خانوداه و اقوامش واقع در منزلی در " تنس " بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس، ماموران پس از دریافت تماسی از طرف یکی از اقوام جنایتکار خود را به محل وقوع حادثه رساندند و آقای " روبرت نت دنتون " را که او نیز از اصابت گلوله زخمی بود به عنوان مضنون بازداشت کردند.

اخبار,اخبارحوادث,قتل


قربانیان این جنایت که 2 زن و یک مرد بودند و در هنگام رسیدن پلیس جان خود را ازدست داده بودند و جسد آن ها در آشپزخانه و ایوان خانه غرق در خودن بر روی زمین افتاده بود توسط پلیس یافت شد .

همچنین 6 کودک که در هنگام تیراندازی در محوطه خانه در حالی بازی بود و از اصابت گلوله زخمی شده بودند به بیمارستان فرستاده شدند.

پلیس در ادامه افزود یکی از اقوام که در آن نزدیکی زندگی می کرد پس از شنیدن صدای گلوله خود را با عجله به محل حادثه رساند و هنگامی که پسری را در حال فرار می بیند و در حالی که جنایت کار در حال سوار شدن در خودروی خود بود با اسلحه به طرف او شلیک کرد و با اصابت گلوله به شانه ی او موفق به متوقف کردن او شد و پس از آن با نزدیک شدن به  جنایت کار دریافت که او "دنتون" فامیل است و بلافاصله با پلیس و اوژانس تماس گرفت .

" دنتون " بی رحم که در حال حاضر در بازجویی و بازداشت پلیس به سر می برد پس از مشخص شدن انگیزه ی او از این جنایت هولناک در دادگاه به اتهام قتل زخمی کردن چندین نفر از اعضای خانواده اش محاکمه خواهد شد .

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------