آتش سوزی در بازار ارامنه تهران



در حالی که آتش نشانان مشغول خاموش کردن آتش بودند در میان ضایعات با جسد مردی روبرو شدند که با تایید عوامل اورژانس مشخص شد وی به دلایل نامعلوم جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از یک آتش سوزی جزئی در بازار ارامنه خبر داد و گفت: آتش نشانان در حین خاموش کردن آتش جسد سوخته یک مرد را کشف و به عوامل انتظامی تحویل دادند.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: در ساعت 23:56 آتش سوزی در بازار ارامنه به سامانه 125 اعلام و ایستگاه 107 به محل حادثه اعزام شد.

وی خاطر نشان کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که مقداری ضایعات حاصل از کسب و کار مغازه داران در کنار معبر بازار دچار آتش سوزی شده و آتش نشانان مشغول خاموش کردن شدند.

ملکی افزود: در حالی که آتش نشانان مشغول خاموش کردن آتش بودند در میان ضایعات با جسد مردی روبرو شدند که با تایید عوامل اورژانس مشخص شد وی به دلایل نامعلوم جان خود را از دست داده است.

وی گفت: عملیات در 42 دقیقه بامداد امروز به پایان رسید و آتش نشانان محل را در اختیار عوامل انتظامی قرار دادند.
 
* آتش سوزی در کارگاه مبل و چوب بری آزادگان
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه از آتش سوزی در یک کارگاه مبل و چوب بری واقع در آزادگان خیابان عرفان خبر داد و گفت: در ساعت 23:58 شب گذشته این حادثه به سامانه 125 اعلام و با توجه به اینکه محدوده آتش سوزی در شهر چهاردانگه اسلامشهر قرار داشته اما ماموران دو ایستگاه آتش نشانی شهر تهران به همراه خودروهای پشتیبانی به عنوان نیروهای کمکی به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی در یک کارگاه 600 متر مربعی مسقف که مملو از چوب، تخته و شاسی مبل بود و آتش شعله ور و در حال سرایت به کارگاه های مجاور بود.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش آتش نشانان، آتش مهار و از سرایت به کارگاه های مجاور جلوگیری شد و در ساعت 1:19 بامداد امروز آتش نشانان شهر تهران به این عملیات پایان دادند.


 اخبار حوادث  -  ایرنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------