دزد حرفه‌ای در راهرو آپارتمان دستگیر شد/جاسازی طلاجات در گلدان، شگرد متهم + تصاویر



دزد حرفه‌ای که از طریق باکن وارد خانه‌ها می‌شد و دست به سرقت طلاجات می‌زد در راهرو آپارتمان به دام افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 21:20 بیست و هشت مردادماه بر اساس اعلام مركز پيام 110 مبني بر حضور سارق در منزل در آدرس خيابان شهيد كرد، خيابان ابراهيمي واحد گشت يگان کلانتری 190مجیدیه به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران همسايگان اعلام كردند كه یک نفر از راه بالكن وارد منزل همسايه شده كه واحد گشت محل را بررسي و مشاهده نمود كه سارقين درب ورودي منزل را از جا كنده و وارد منزل شده و اسباب خانه را به هم ريخته اند .

اخبار,اخبارحوادث, سارق


در همین حين ماموران متوجه حضور يكي از سارقين در راهرو شدند كه سعي در مخفي كردن طلاجات سرقت شده در گلدان را داشت که بلافاصله او را دستگير کردند.

متهم به همراه اموال مسروقه به كلانتري منتفل شد و مالك منزل نيز به كلانتري مراجعه و اموال كشف شده را شناسايي و تحويل گرفت .

اخبار,اخبارحوادث, سارق


در كلانتري متهم خود را با نام "نورمحمد" معرفي کرد که با توجه به اينكه تعداد زيادي از سرقت هاي منزل در اين محدوده با اين روش انجام شده ، احتمالا اين سارقين حرفه اي و سابقه دار بوده و چندين فقره سرقت را به سرانجام رساندند.

مراد پیروندی رئیس کلانتری 190مجیدیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شگرد متهم برای خارج کردن طلاجات مسروقه ، جاسازی آنان در گلدان بود.

 رئیس کلانتری 190مجیدیه خاطر نشان کرد:پرونده متهم جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------