مادر ناامید دختر بیمارش را کشت و خودکشی کرد + عکس



اخبار,اخبارحوادث,خودکشی

یک مادر اهل " هند " فرزند بیمار خود را به قتل رساند .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خانم " ویدهی چادها " اهل " دهلی " پس از کشتن دختر 2 ساله خود مبادرت به خودکشی کرد .

براساس گزارش پلیس خانم " چادها " که پس از متولد شدن دخترش متوجه وجودسرطان در او شد و پس از 2 سال مراقبت پزشکان از او وقتی که دیگر هیچ امیدی به بهبود دخترش نداشت و از این بابت افسرده شده بود تصمیم به پایان دادن به زندگی زجر آور دختر و خودش کرد و در نامه ایی آخرین آرزوی خود را از خانواده اش در خواست کرد .

پلیس در ادامه افزود : این آخرین حرفهای خانم " چادها " قبل از خودکشی است .( من خودم را می کشم و این در حالی است که چندی پیش دخترم " گورنی " را کشتم ،دخترم دیگر از این مرض نجات پیدا نمی کرد من و شوهرم همه ی تلاش خود را کردیم . لطفا جسد من را به همراه جسد دخترم بسوزانید تا خاکسترمان تا ابد در کنار هم باشد .)

همسر " چادها " آقای " پرادیپ " وقتی به خانه برگشت و کسی درب خانه را باز نکرد حصار خانه را شکست و وقتی وارد شد با جسد دخترش بر روی زمین و همسرش که از سقف حلق آویز شده بود رو به رو شد .

او هراسان با پلیس تماس گرفت و هنگام رسیدن پلیس به محل جنایت آنها به جسد " گورنی " کوچک و خانم " چادها " بر روی زمین در اتاق خوابش روبه رو شد .

همچنین خانم " چادها " در نوشته خود یاد آور شد که همسر او هیچ مسئولیتی بابت این حادثه ندارد و او همیشه هسرش را دوست داشته است .

آقای " پرادیپ " در ادامه افزود : این تراژدی از ناامیدی همسرش از ادامه درمان دخترمان نشآت گرفت و از خدا برای هردوشان طلب آرامش کرد.


  اخبارحوادث  - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------