كشف جسد مرد‌ناشناس داخل كاور لباس



كشف جسد مرد ناشناسي داخل كاور لباس در شمال پايتخت پرونده جديدي است كه روي ميز بازپرس ويژه قتل قرار گرفت.

به گزارش جوان، سحرگاه پنج شنبه 26 شهريور قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس ويژه قتل از دادسراي جنايي پايتخت با تماس مأموران كلانتري باغ فيض از كشف جسد مردي در حوالي خيابان ثامن الحجج باخبر شد.

 لحظاتي بعد بازپرس به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه به تحقيق پرداخت. تيم جنايي وقتي در كاور لباس را گشودند با جسد مردي حدوداً 25 تا 30 ساله كه دست و پايش با روسري بسته و تي‌شرت قهوه‌اي رنگ و شلوارك به تن داشت، روبه‌رو شدند.

بررسي جسد نشان داد مقتول با اصابت جسم نوك تيزي به قسمت چپ سرش از پاي درآمده است. همچنين مشخص شد مقتول در مكان ديگري به قتل رسيده و عامل يا عاملان اين حادثه بعد از قتل جسد را بعد از بستن دست و پا ابتدا داخل نايلون مشكي قرار داده و بعد داخل كاور لباس گذاشته و در جوي آبي رها كرده‌اند.

رفتگر شهرداري كه موضوع را به پليس خبر داده بود، گفت: لحظاتي قبل در حال جارو زدن كوچه بودم كه متوجه شدم جسم بزرگي جلوي آب جوي را گرفته و آب به داخل كوچه آمده است. وقتي نزديك شدم اين كاور را داخل جوي آب ديدم و سعي كردم بيرون بياورم كه سنگين بود به همين دليل از دوستانم كمك خواستم و چند نفري كاور را بيرون كشيديم. ما كنجكاو شديم و زيپ كاور را باز كرديم كه ديديم جسم مشكوكي داخل نايلون مشكي قرار دارد. وقتي قسمتي از نايلون مشكي را پاره كرديم دو پا ديديم و بلافاصله موضوع را به پليس خبر داديم. جسد براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن هويت آن به دستور بازپرس به پزشكي قانوني فرستاده شد.

تحقيقات درباره اين حادثه در حالي ادامه دارد كه اين فرضيه براي مأموران قوت گرفت كه جسد كشف شده كارگر ساختماني است كه در آن حوالي مشغول كار بوده است.
 
اخبار حوادث  - جوان 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------