هفت تیرکشی در شهر بر سر چند متر خانه/ دایی با اصابت 3 گلوله جان باخت



فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل پشیمان در برازجان تسلیم پلیس شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حیدر عباس‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت امنیت پایدار در جامعه اظهار داشت: ایجاد امنیت پایدار در جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت پایدار نهایت توان و ظرفیت خود را به کار گرفته و با همکاری مردم و نیروی انتظامی شاهد امنیت بسیار خوبی در استان هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از تسلیم شدن قاتل در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: فرد 40 ساله‌ای که در درگیری با دایی خود با شلیک 3 گلوله، وی را مجروح و باعث مرگش شده بود، خود را به پلیس معرفی کرد.

عباس‌زاده گفت: بعداز ظهر دیروز شخص 40 ساله‌ای ساکن برازجان با یک قبضه اسلحه کلت کمری خود را به کلانتری معرفی و اظهار کرد که بر اثر اختلاف ملکی در منزل شخصی خود با دایی‌اش درگیر شده و به وسیله کلت کمری به سمتش تیراندازی کرده است. فرد مضروب پس از اصابت گلوله، به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شده، ولی بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن ابراز تاسف از این حادثه خواستار صبر و بردباری بیشتر شهروندان در زندگی اجتماعی خود شده و اظهار داشت: برای حل‌ و فصل اختلافات، قانون، عرف و اخلاق راه‌های متنوع و گسترده‌ای را پیش بینی کرده که با کمی خویشتن‌داری می‌توان مانع از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر شد.

وی تصریح کرد: تصمیم‌گیری در هنگام عصبانیت معمولاً نتایج ناخوشایندی در پی خواهد داشت.


  اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------