5 کشته در تصادف جاده کرمانشاه



دو سرنشین خودروی پژو و یکی دیگر از سرنشینان خودروی پراید نیز مصدوم و به بیمارستان شهدا هرسین انتقال یافتند.

5 کشته در تصادف جاده کرمانشاهرییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اعلام کرد: در حادثه برخورد سه دستگاه خودرو در جاده کرمانشاه به هرسین پنج نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.
 
سرهنگ محمد مرادی در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این حادثه ساعت 20 و 20 دقیقه شنبه شب و درپی برخورد شدید خودروهای پراید، پژو و وانت پیکان رخ داد.

وی افزود: راننده پراید که از هرسین به سمت کرمانشاه در حرکت بود اقدام به تجاوز به چپ می کند که همزمان با وانت پیکان که در مسیر مقابل قرار داشت؛ برخورد و در ادامه خودروی پژو نیز که در نزدیکی آن ها در حرکت بود به دو خودروی قبلی برخورد می کند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه مقصر این حادثه خودروی پراید است گفت: راننده وانت پیکان به همراه راننده و سرنشین جلوی پراید در دم فوت شدند و دو سرنشین دیگر خودروی پراید نیز در راه انتقال به بیمارستان جان باختند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه افزود: دو سرنشین خودروی پژو و یکی دیگر از سرنشینان خودروی پراید نیز مصدوم و به بیمارستان شهدا هرسین انتقال یافتند.

وی از رانندگان خواست هنگام شب با سرعت مطمئنه حرکت و به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

بیشترین تلفات جاده ای استان کرمانشاه در جاده های دو طرفه روی می دهد.

هفته گذشته نیز سه فقره تصادف در جاده گیلانغرب به اسلام آبادغرب و قصرشیرین روی داد که منجر به کشته و مصدوم شدن تعدادی از سرنشینان خودروها شد.


 اخبار حوادث  -   ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------