آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرقت وام ازدواج نتيجه اعتماد نابجا



رئيس پليس فتا همدان از شناسايي و دستگيري فردي كه به صورت غيرمجاز مبلغ 15ميليون ريال از حساب شهروند همداني برداشت كرده بود، خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ اميني رئيس پليس فتا همدان با اعلام اين خبر اظهار داشت: با مراجعه و ارائه شكوائيه یک شهروند همداني مبني بر سرقت از حساب بانكي وي، موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

اين مقام انتظامي گفت: در تحقيقات مشخص شد برداشت‌ها در دفعات متعدد و به صورت خريد شارژ تلفن همراه صورت گرفته است. وي افزود: با انجام اقدامات فني و با به‌كارگيري شگردهاي پليسي، فردي كه از دانش بالاي رايانه‌اي برخوردار بود و قصد پاك كردن رد پاي خود را در پرونده داشت شناسايي و با اخذ دستور از مقام قضايي طي عمليات غافلگيرانه‌اي دستگير شد.

سرهنگ اميني اظهار داشت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات انكارناپذير رايانه‌اي به بزه انتسابي اقرار و در بازجويي فني به عمل آمده عنوان كرد كه به دليل اعتمادي كه شاكي به وي داشته اطلاعات حسابي كه وام ازدواج وي به آن واريز شده بود را در اختيارش گذاشته و او با خيانت در امانت برداشت‌ها را انجام داده است.


 اخبار حوادث  - آرمان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------