خودکشی مرد سرشناس پس از قتل عام 5 عضو خانواده + تصاویر



یک مرد سرشناس اهل " امریکا " اعضای خانواده خود را قتل عام کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " اسکات وسترهوز " اهل " دکوتا " همسر و 4 فرزند خود را با شلیک گلوله به قتل رساند و پس از آن مبادرت به خودکشی کرد .

براساس گزارش پلیس پس از تماس با آتش نشانی در ساعت 5:30 صبح مبنی بر آتش سوزی ،آنها خود را به همراه آتش نشانی به محل حادثه که خانه ی خانواده ی " وستر هوز " واقع در " شمال پلت " بود رساندند و با خانه ای در حال سوختن رو به رو شدند که پس از خاموش کردن حریق مشخص شد که اجساد اعضای خانواده در آتش سوخته اند .

 

اخبار,اخبارحوادث, جنایت


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد آقای " اسکات " و خانم " نیکول وست هوز " اشخاص تحصیل کرده  و سرشناس شهر  و در منطقه جز خانواده های زبان زد بودند به طوری که پس از شنیدن خبر فوت آنها در یک خودکشی همه ی اهالی شوکه شدند .

پلیس در ادامه افزود :در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که آقای " اسکات " همسر خود و فرزندان خود که " کایلی " کلاس سوم ابتدایی و " جسی " کلاس پنجم " کونور"در کلاس هشتم و " مایکل " محصل در دبیرستان بودند را ابتدا با یک اسلحه به قتل رساند و سپس با اقدام به آتش کشیدن خانه خود را نیز کشت و اجساد این 6 عضو خانواده " دکوتایی " در آتش سوخت .

اخبار,اخبارحوادث, جنایت


پلیس در پایان افزود تحقیقات پلیس برای یافتن جزئیات و انگیزه ی این جنایت هولناک ادامه دارد .

گفتنی است، صدها نفر از ساکنین " پلت " در کلیسا در پنج شنبه گذشته به منظور گرفتن مراسم یاد بود برای این خانواده گرد هم جمع شدند .

 

  اخبارحوادث  -  باشگاه  خبرنگاران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------