کنجکاوی زنانه، باعث انتشار عکسهای خصوصی یک زن دیگر در فضای مجازی شد



 عامل دروغ‌پردازی و انتشار عکس‌های زن جوان در شبکه‌های اجتماعی توسط پلیس فتای سبزوار دستگیر شد.

فرمانده پلیس سبزوار  گفت: در پی مراجعه زنی جوان و گزارشی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی‌اش در شبکه‌های اجتماعی، موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت. در بررسی اظهارات این زن مشخص شد در زمان مراجعه به محل کار تعدادی از همکارانش نسبت به انتشار تصاویر خصوصی‌اش و مطالب دروغ در شبکه‌های اجتماعی به وی گوشزد کرده‌اند.

سرهنگ سید محمد هاشمی افزود: کارشناسان  پلیس فتا به‌دنبال اظهارات این زن با یکسری تحقیقات فنی در فضای سایبر عامل انتشار تصاویر وی در فضای سایبر را شناسایی و
عامل این دروغ‌پردازی‌ها در تلگرام که زنی 37 ساله است در بازجویی‌های ابتدایی ادعای بی‌گناهی کرد تا اینکه چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: در آتلیه همسرم نشسته بودم که این زن برای چاپ عکس‌ها مراجعه کرده بود و من در پی سوءظن نسبت به این زن جوان و رابطه‌اش با همسرم با هک گوشی تلفن همراهش عکس‌های خصوصی‌اش را برداشت کردم و برای برهم زدن این رابطه عکس‌ها را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردم.


سرهنگ سید محمد هاشمی با اشاره به معرفی این زن به مقام قضایی از شهروندان خواست از نگهداری تصاویر شخصی و خانوادگی خود در گوشی‌های تلفن همراه و رایانه خودداری کرده و به هیچ عنوان گوشی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و همواره از کدهای امنیتی برای جلوگیری از سرکشی افراد غیرمجاز در گوشی‌های خود استفاده کنند.


 اخبار حوادث  - ایران   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------