کلاهبردار فراری را شناسایی کنید



 پلیس از شهروندان درخواست کرد، فردی را که با تخلیه انبار نگهداری مواد اولیه پلاستیکی از تُجار کلاهبرداری کرده‌ است، شناسایی کنند.

به گزارش مهر ،مرداد ۹۴ چند تن از تجار که در زمینه واردات مواد اولیه پلاستیکی به کشور فعالیت دارند با حضور در کلانتری ۱۷۰ کهریزک به مأموران اعلام داشتند که اموال آنها شامل دهها تن مواد اولیه مورد استفاده در تولید انواع پلاستیک به سرقت رفته است.

اخبار,اخبار حوادث ,کلاهبرداری

 

مالباختگان پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهارات خود عنوان داشتند: از حدود دو یا سه سال پیش نسبت به انبار و نگهداری مواد پلاستیکی خریداری شده خود در انباری واقع در منطقه شورآباد به مدیریت شخصی بنام مهرداد . ر ( متولد ۱۳۶۴ ) اقدام می کردیم. این روال برای چندین سال ادامه داشت و طی این مدت ما نیز به این شخص اعتماد کامل پیدا کرده بودیم تا اینکه چندی پیش و در زمان مراجعه تعدادی از مشتریان به انبار جهت ارائه حواله و تحویل بار، متوجه شدیم که ایشان نسبت به تخلیه کامل انبار کرده و از محل متواری شده است.

در ادامه تحقیقات، کاراگاهان با شناسایی محل سکونت مهرداد در محدوده میدان قزوین به این محل مراجعه کرده و در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که مهرداد همزمان با تخلیه انبار، از محل سکونتش متواری شده است.

با انجام اقدامات پلیسی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که بیش از ۲۰ تن از اموال سرقت شده توسط متهم به استان آذربایجان شرقی منتقل شده و در آنجا به فروش رسیده که برابر هماهنگی های لازم به دستگاه قضایی و اخذ نیابت، کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی به این استان مراجعه کرده و نسبت به شناسایی و توقیف اموال اقدام کردند.

همزمان با انجام اقدامات پلیسی جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم پرونده، ده ها چک بلامحل صادره از سوی متهم توسط تعداد دیگری از شکات و مالباختگان به کارآگاهان ارائه شد. در ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی و دستگیری متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر بدست آمده از متهم از سوی مقام قضائی صادر شده است. لذا از تمامی شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه یا محل های تردد این شخص در اختیار دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس های  ۷۳۹۴۸۲۷۵ و ۷۳۹۴۸۲۶۵ در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.


  اخبار  حوادث  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------