افشای جزئیات پلیس‌بازی‌های 2 دوست تبهکار



 از چندی پیش پلیس شهرستان ملارد خود را در برابر سرقت‌های سریالی دو مرد با لباس پلیس روبه‌رو دید و به صورت ویژه این زورگیران را تحت تعقیب قرار داد.

یکی از مغازه‌داران که هدف توطئه این تبهکاران قرار گرفته بود، گفت: در مغازه‌ام بودم که دو مرد وارد شدند و اقدام به زورگیری از من کردند، وقتی علت را جویا شدم یکی از آنان خود را سروان رضایی و دیگری خود را سرباز پلیس معرفی کرد، سپس بدون اینکه جرمی داشته باشم از من باجگیری کردند و از آنجایی که گمان می‌کردم آنها مأمور هستند، دیگر نتوانستم حرفی بزنم تا اینکه از دیگر دوستانم نیز شنیدم آنها هم دچار همین مشکل شده‌اند، به همین خاطر تصمیم به شکایت گرفتم.


مغازه‌دار دیگری نیز گفت: باورم نمی‌شد دو پلیس که لباس فرم به تن دارند، قصد اخاذی داشته باشند اما ابتدا از روی ترس و اینکه به دردسر نیفتم، پذیرفتم و تن به خواسته‌شان دادم تا اینکه شنیدم آن دو شیاد با این روش دزدی‌های زیادی کرده‌اند.


همین ادعاهای مشابه کافی بود تا تیمی تخصصی از پلیس آگاهی ملارد در غرب استان تهران وارد عمل شده و همه گشت‌های پلیس نیز مأموریت یافتند با دیدن دو مرد با لباس پلیس که رفتارهای مرموزی دارند، از آنها تحقیق کنند.


مأموران که با حساسیت زیادی به گشتزنی می‌پرداختند، وقتی با یک مرد افغان روبه‌رو شدند که می‌گفت دو مرد با لباس پلیس از وی اخاذی کردند، به اجرای طرح مهار دست زده و سرانجام توانستند دو پلیس قلابی را که قصد فرار داشتند غافلگیر کرده و  دستگیر کنند.


حمید و مهرداد که باور نداشتند در دام پلیس افتاده‌اند، پس از دستگیری لب به بیان حقیقت گشودند و به جرمشان  اعتراف کردند.حمید گفت: لباس‌های پلیس را از مغازه‌ها خریدیم. من نقش افسر پلیس  را اجرا کردم و همدستم لباس سربازی پوشید. با دیدن افغان‌ها به بهانه غیر‌مجاز بودن، آنان را ترسانده و پول‌هایشان را به زور می‌گرفتیم.


وی افزود: می‌دانستیم طعمه‌هایمان بی‌گناه هستند اما از آنجا که مطمئن بودیم نمی‌خواهند به دردسر بیفتند، می‌دانستیم حاضرند مقداری پول بدهند و ما دست از سرشان برداریم و همین باعث می‌شد براحتی این دزدی‌ها را انجام بدهیم.سرهنگ همتی رئیس پلیس ملارد با بیان جزئیات این پرونده گفت: دو پلیس قلابی پس از شناسایی از سوی طعمه‌هایشان با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند و تحقیقات برای افشای دیگر جرایم آنان ادامه دارد.


 اخبار حوادث  -  ایران 
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------