پدربزرگ عصبانی پرستاران نوه‌اش را بخاطر تشخیص ندادن بیماری کشت + عکس



اخبار,اخبار حوادث , قتل

یک مرد اهل " روسیه " پرستاران یک اوژانس را به قتل رساند .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، آقای " بکیر نبیو " 55 ساله اهل " سینفروپول " پس از شلیک به کارمندان یک ایستگاه اوژانس باعث به قتل رسیدن 2 پرستار زن و زخمی شدن 2 کارمند مرد شد .

براساس گزارش پلیس آقای " بکیر " که سه هفته قبل ، برای کمک به نوه اش که یک دختر 16 ساله بود و از تب شدید رنج می برد با اورژانس تماس گرفت و پس از رسیدن اوژانس به خانه "بکیر" و معاینه او ، انها گفتند حالش خوب است و نیازی به انتقال به بیمارستان ندارد ،اما روز بعد این دختر نوجوان جان خود را از دست داد .مرگی که بعدا به علت " مننژیت " گزارش شد .

پلیس در ادامه افزود این پدر بزرگ که از تشخیص ندادن بیماری نوه اش توسط اوژانس خشمگین بود با برداشتن تفنگ شکار و رانندگی به سمت یک ایستگاه اوژانس واقع در " کریسمین " تصمیم به انتقام گرفت که در این اقدام بی رحمانه خانم  ارینا ساخانیک " 30 ساله از ناحیه قلب مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در دم جان باخت .

همینطور پرستار خانم " تاتیانا کات کوا " 55 ساله با اصابت گلوله به شکم در راه انتقال به بیمارستان جان باخت .

قربانی سوم نیز آقای " واد میر سلانچاک " 42 ساله که از ناحیه سر و گردن زخمی شد در حال وخیمی در بیمارستان به سر می برد و دیگر کارمند اورژانس به نام " آکای الگازونیک " که از ناحیه شانه زخمی شد، همگی قربانیان این جنایت بودند .

پلیس این مرد را به اتهام قتل بازداشت کرد، همچنین مشخص شد که کارمندان قربانی در این اورژانس از ایستگاهی که به خانه " بکیر " اعزام شدند نبودند و آنها از یک مرکز دیگر بوده اند و آقای " بیکر " به بهانه چک کردن فشار خون وارد این ایستگاه اورژانس شد .


  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------