عشق به بازیگری با قتل پایان یافت



پسر جوان زمانیكه به خاطر بازیگر شدن، به خانه پیرمرد رفته بود، وقتی متوجه نیت شوم او شد، دست به قتل زد. این پسر دیروز در دادگاه كیفری برای بار دوم محاكمه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجم شهریور سال 90 ماموران پلیس ستارخان در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد پیرمردی در خانه دوستش زمانیكه صاحبخانه به مسافرت رفته بود، با ضربات چاقو كشته شده است که تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

در ادامه با توجه به اینكه كارت سوخت مقتول سرقت شده بود، متهم اصلی شناسایی و دستگیر شد.

وی در بازجویی ها با اعتراف به قتل گفت: از آنجاییكه من عاشق بازیگری بودم، مقتول به من گفته بود می تواند مرا وارد اینكار كند، برای همین از من دعوت كرد به خانه اش بروم. اما وقتی رفتم متوجه شدم قصد دارد مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد، من هم مقاومت كردم اما با چاقو می خواست مرا مجبور كند كه من هم برای دفاع از خودم با چاقوی خودش او را كشتم.

با اعتراف این مرد، پرونده وی برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد و متهم در این شعبه با درخواست اولیای دم به قصاص محكوم شد. ولی این حكم در دیوان عالی كشور تایید نشد و قضات دیوان عالی كشور بحث دفاع مشروع را مطرح كردند.

بنابراین صبح دیروز پسر جوان بار دیگر در مقابل هیات قضایی ایستاد و گفت كه در دفاع از خودش دستبه قتل زده است.

با این اظهارات هیات قضایی وارد شور شدند تا رای خود را صادر كنند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------