قتل؛ پایان اختلاف خانوادگی



مردی که با همدستی دوستش و به خاطر اختلاف خانوادگی با جوانی او را با شلیک گلوله از پای در آورده بود، دستگیر شد

اخبار,اخبار حوادث, قتل

به گزارش جام جم، 25 دقیقه بامداد ششم مهر مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهر خان ببین استان گلستان تماس گرفت و از زخمی شدن مردی جوان خبر داد.

ماموران با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند، مردی جوان به نام محمد با ضربه چاقو و شلیک گلوله به قتل رسیده است.

در تحقیقات از دوستان مقتول مشخص شد شب حادثه همگی مهمان خانه یکی از دوستان خود بوده اند و در ساعات پایانی شب آنجا را ترک کرده و در حال بازگشت به خانه هایشان بوده اند که ناگهان دو راکب موتورسیکلت با سد کردن راه محمد، ابتدا با چاقو و بعد با چوبدستی به او حمله کرده اند.

در ادامه تحقیقات ماموران با کشف سرنخ هایی مبنی بر این که مقتول با چند مرد اختلاف هایی داشته است، احتمال دادند او توسط آنها به قتل رسیده باشد.

در این مرحله افراد مظنون بازداشت و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند تا این که در تحقیقات آخرین مظنون پرونده که مرد جوانی به نام محسن بود، به قتل محمد با همدستی دوست فراری اش به نام «سیروس» اعتراف کرد.

متهم به قتل در اظهاراتش گفت: میان من و محمد اختلاف های خانوادگی به وجود آمده بود و قصد داشتم از او انتقام بگیرم. شب حادثه همراه دوستم به محل مورد نظر رفتیم و بعد با هم با سلاح و چاقو، محمد را کشتیم.

با اعتراف وی، همدستش هم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دستگیر شد. او نیز به همدستی با عامل جنایت در کشتن مرد جوان اعتراف کرد. برای متهمان قرار قانونی صادر شد.

 

اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------