آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جنایت برای خرید موادمخدر



دو مرد که متهم هستند راننده‌ای را کشته‌اند تا خودرواش را به سرقت ببرند و هزینه موادمخدر مصرفی‌شان را تأمین کنند، پای میز محاکمه رفتند. یکی از متهمان در دادگاه با پذیرفتن جرمش طلب بخشش کرد اما متهم دوم مدعی شد در این جنایت نقشی نداشته است.

این پرونده از دی سال ٩٢ پس از آن تشکیل شد که خانواده مردی جوان به نام علی به پلیس آگاهی استان فارس رفتند و از ناپدیدشدن او خبر دادند. آنها گفتند علی صبح طبق معمول به محل کارش رفت اما بعد از آن دیگر خبری از او نشد. کارآگاهان هنگامی که متوجه شدند علی در یک آژانس کرایه اتومبیل مشغول به کار بوده، به آنجا رفتند و از مسئول آژانس تحقیق کردند.

 

او گفت: «روز حادثه دو مرد با مراجعه به آژانس ماشین خواستند و علی آنها را سوار کرد البته مسافران مقصد خود را به طور دقیق اعلام نکردند و به همین دلیل در دفتر ثبت نشده است».کارآگاهان احتمال دادند مسافران ناشناس علی را ربوده یا به قتل رسانده باشند، به‌این‌ترتیب ردیابی خودرو جوان مفقودی در دستور کار قرار گرفت اما وقتی این اتومبیل در جاده‌ای بین‌شهری به صورت رهاشده کشف شد، پلیس نتوانست سرنخی از مالک آن و همچنین متهمان احتمالی به دست بیاورد. به‌همین‌دلیل ردیابی تلفن‌همراه علی در دستور کار قرار گرفت. این در حالی بود که گذشت زمان فرضیه وقوع آدم‌ربایی را منتفی و احتمال قتل را پررنگ کرده بود. ردیابی‌های تلفنی فاش کرد گوشی علی دست مجرمی سابقه‌دار به نام هاشم است. وقتی هاشم بازداشت شد و تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت، به کشتن راننده آژانس اقرار کرد و گفت همراه یکی از دوستانش به نام مجید خودرو علی را کرایه کردند و سپس او را کشتند تا با انجام سرقت برای خرید موادمخدر پول به دست بیاورند.


کارآگاهان بعد از شنیدن این اعترافات سراغ مجید رفتند و او را نیز بازداشت کردند. در ادامه، صحنه جرم بازسازی و کیفرخواست صادر شد. به‌این‌ترتیب پرونده روی میز قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت. نماینده دادستان در جلسه دادگاه جرم متهمان را محرز دانست و خواستار مجازات آنها شد. اولیای‌دم نیز درخواست مشابهی را مطرح کردند. سپس وقتی متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت، اتهام قتل را قبول کرد. او گفت: «روز حادثه با همدستم به قصد سرقت سوار خودرو مقتول شدیم و وقتی به محل خلوتی رسیدیم، او را با چاقو تهدید کردیم. مقتول درحالی‌که بسیار ترسیده بود، خواهش کرد با خودش کاری نداشته باشیم و فقط اموالش را برداریم اما ما برای اینکه بعدها شناسایی نشویم، او را کشتیم،

 

سپس جسد را در صندوق عقب خودرو گذاشتیم و به محلی دیگر رفتیم. در آنجا چاله‌ای کندیم و جسد را دفن کردیم. قصد ما این بود که خودرو مقتول را بفروشیم و برای خرید موادمخدر پول به دست بیاوریم ولی در راه با یک خودرو دیگر تصادف کردیم و ناچار شدیم اتومبیل مسروقه را رها کنیم».متهم با ابراز پشیمانی از ارتکاب جنایت گفت: «واقعا از کاری که کرده‌ام، ناراحت هستم و عذاب وجدان دارم. از اولیای‌دم هم می‌خواهم مرا ببخشند».در ادامه وقتی نوبت به متهم ردیف دوم رسید تا از خودش دفاع کند، گفت نقشی در ارتکاب قتل نداشته و بی‌گناه است. بنا بر این گزارش، هیأت قضات به‌زودی حکم خود را درباره این پرونده صادر می‌کنند.

 

 اخبار حوادث  - شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------