مقصر حادثه برخورد خمپاره به سپاهان‌شهر مشخص شده است



اخبار,اخبارحوادث,حوادث  اصفهان

  جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به مشخص‌شدن مقصر حادثه برخورد خمپاره در یکی از پارک‌های سپاهان‌شهر در خردادماه امسال گفت: همان‌طور که در گذشته اعلام کردیم سپاه مقصر این حادثه نبود.

سردار مجتبی فدا در حاشیه برگزاری دومین کارگاه آموزشی منطقه‌ای حقوقی در اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به تعیین مقصر حادثه برخورد خمپاره در یکی از پارک‌های سپاهان‌شهر در خردادماه امسال اظهار داشت: مقصر این حادثه یکی از مراکز آموزشی بوده و ستادکل نیروهای مسلح آن را شناسایی کرده و به سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی کرده است.

وی افزود: همان‌گونه که در گذشته اعلام کردیم، هیچ‌کدام از رده‌ها و نیروهای وابسته به سپاه در این حادثه هیچ نقشی نداشته و سپاه اقدام قانونی را برای رسانه‌هایی که اخبار کذب درباره نسبت‌دادن این ماجرا به سپاه انجام داده است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان درباره برگزاری دومین کارگاه آموزشی منطقه‌ای حقوقی به‌میزبانی سپاه صاحب الزمان(عج) بیان کرد: این همایش به‌منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی ظرفیت‌های حقوقی داخل سپاه برگزار شده است.

وی با اشاره به ابلاغ قانون جدید آئین دادرسی و قوانین مالیاتی گفت: نیاز است تا رده‌های مختلف سپاه با قوانین جدید آشنا شوند.

سردار فدا به ارتباط رده‌های مختلف سپاه و بسیج با دستگاه‌ها، نهادها، ارگان‌ها و اقشار مختلف اشاره کرد و افزود: آگاهی از دستورالعمل‌های جدید این ظرفیت را ایجاد می‌کند که سپاه همچون گذشته قانون‌مدار و قانونمند باشد.

جانشین سپاه استان اصفهان درباره حضور سپاه در اجرای پروژه‌های اقتصادی و سازندگی تصریح کرد: سپاه به‌منظور کمک به دستگاه‌های دولتی و در پروژه‌هایی که پیمانکاران داخلی توان انجام آن را ندارند، با کمترین هزینه در انجام پروژه‌ها حضور دارد و طبق قانون مالیات خود را در این بخش پرداخت کرده و هیچ‌گونه فرار مالیاتی در این بخش وجود ندارد.

   اخبار حوادث  -  تسنیم  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------