آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل وحشیانه پیرزن تنها با چکش و 82 ضربه چاقو/پلیس:انگیزه جنایت سرقت اشیای بسیار کم ارزش بود+تصاویر



مردی اهل انگلستان به اتهام قتل یک خانم بازنشسته با چکش و 82 ضربه چاقو بازداشت شد.

 آقای " الکساندرکری " 23 ساله اهل " نورویج " قربانی خود خانم " پولین کینگ " را با ضربات چکش به قتل رساند .

براساس گزراش پلیس جنابت کار در 22 فبوریه 2015 به هدف دزدی از طریق شکستن پنجره وارد خانه ی قربانی که یک کارمند بازنشسته و تنها بود شد و در ابتدا با وارد کردن ضربات چکش او را به قتل رساند سپس با برداشتن یک چاقوی آشپزخانه بدن او را زخمی کرد در 82 مورد ضربه چاقو در بدن قربانی بی دفاع و پیر دیده شد .

اخبار,اخبارحوادث ,قتل


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " الکساندر " که در سال 20002 وقتی فقط 10 سال داشت مادر 32 ساله اش توسط پدر 35 ساله و حیوان صفتش به قتل رسید .

پلیس در این مورد گفت : پدر الکساندر" آقای " اسکات کری " همسر خود خانم " هیتر کری " را در می 20002 در حالی که دو پسرشان در خانه حضور داشتند و در خواب بودند ، خفه کرد و با این تصور که همسرش با یک مامور پلیس رابطه دارد او را سزاوار مردن دانست که آقای " اسکات کری " در دسامبر همان سال به حبس ابد محکوم شد .

اخبار,اخبارحوادث ,قتل


پلیس در ادامه افزود " الکساندر" جنایت کار پس از به قتل رساندن خانم " کینگ " جسد او را داخل شومینه چپاند و برای از بین بردن رد پای خود خانه قربانی را به آتش کشید و با مواردی  که به سرقت برد که شامل چیز هایی کم ارزش مانند قاشق چای خوری ، جعبه وسایل اسباب بازی و.. از محل جنایت گریخت.

پس از بررسی ها محل جرم و یافتن شواهد پلیس " الکساندر " را به عنوان قاتل شناسایی و بازداشت کرد و او در دادگاهی که اخیرا برگزار شد به 25 سال حبس محکم شد.

 

اخبارحوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------