رازگشایی از معمای کشف جسد در جوی آب



معمای کشف جسد در جوی آب در محله باغ فیض، با شناسایی هویت مقتول و عاملان جنایت حل شد.

  ساعت 5 بامداد 25شهریور امسال کارگران شهرداری در تماس اهالی خیابان باغ فیض در جریان آبگرفتگی جوی های آب قرار گرفته و به محل مورد نظر رفتند. آنها در حال لایروبی با جسم سختی روبه رو شدند که با خارج کردن نایلون مشکی که راه آب را بسته بود، متوجه شدند جسد مردی درآن قرار دارد.

پزشک جنایی پس از معاینه جسد با اعلام این که شش تا 12 ساعت از زمان قتل می گذرد، گفت: جسد متعلق به جوانی حدود 25 ساله است که علت اصلی مرگش وارد شدن ضربات جسم سخت به سر است. با مشخص شدن علت اصلی قتل با توجه به این که مقتول لباس راحتی خانه به تن داشت و هیچ مدرک شناسایی همراهش نبود، تحقیقات از اهالی محل و ساختمان های در حال ساخت آغاز شد، اما کسی نتوانست هویت مقتول را شناسایی کند.

با دستور انتقال جسد پسر جوان به پزشکی قانونی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به دستور سعید احمدبیگی، بازپرس ویژه قتل تحقیقاتشان را برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری عامل اصلی جنایت آغاز کردند. در حالی که تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول ادامه داشت دختری جوان که تبعه افغانستان بود با مراجعه به کلانتری باغ فیض از مفقود شدن پسرخاله اش به نام قادر خبر داد.

او در شکایتش مدعی شد پسرخاله اش به عنوان کارگر ساختمانی از یک سال قبل در ایران مشغول کار بوده و چند روز قبل به طرز مشکوکی ناپدید شده است.

با توجه به کشف جسد ناشناس در جوی آب، ماموران پلیس احتمال دادند جسد متعلق به قادر باشد؛ به همین دلیل از زن جوان خواستند جسد را شناسایی کند.

با شناسایی هویت جسد، تحقیقات از دخترخاله او آغاز شد. دختر جوان در بازجویی ها گفت: قادر با چند نفر در افغانستان دچار اختلاف بود و همیشه از سوی آنها تهدید می شد. احتمال می دهم پسرخاله ام قربانی کینه قدیمی آنها شده باشد.

با اظهارات این زن، ماموران اداره قتل پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی قاتلان آشنا آغاز کردند.


  اخبار حوادث  -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------