آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اعتراف به همسرکشی بعد از ٢ سال



 مردی که همسرش را دو سال قبل به قتل رسانده بود، سرانجام به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

مردی جوان نخستین روزهای زمستان دو سال پیش با مرکز فوریت‌های پزشکی استان خراسان‌رضوی تماس گرفت و خبر داد همسرش دچار گازگرفتگی شده است. وقتی امدادگران به منزل این مرد رفتند با پیکر بی‌جان زنی ١٨ساله به نام مریم مواجه شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. به‌این‌ترتیب تحقیقات درباره مرگ مشکوک مریم آغاز شد.

 

این زن سه ماه قبل ازدواج کرده و به گفته همسرش، دچار حادثه شده بود. شوهر مریم به کارآگاهان گفت: «من شب‌کار بودم وقتی به خانه برگشتم چند ساعتی استراحت کردم بعد به مریم گفتم برای انجام کاری بیرون می‌روم، دو ساعت بعد وقتی برگشتم بوی گاز را شنیدم سریع به حیاط رفتم و شیر اصلی را بستم بعد سعی کردم به همسرم کمک کنم ولی او تکان نمی‌خورد به‌همین‌دلیل سریع با اورژانس تماس گرفتم». بررسی‌های تخصصی ثابت کرد زن ١٨ساله به دلیل گازگرفتگی جان باخته است اما معلوم نبود این اتفاق، حادثه‌ای ناخواسته بوده یا مریم به‌عمد به زندگی خودش پایان داده است. سومین احتمال نیز وقوع جنایت بود که البته در ابتدا مدرکی برای اثبات یا رد آن به دست نیامد.

 

به‌این‌ترتیب جسد به پزشکی‌قانونی انتقال یافت و تحقیقات در این‌باره ادامه پیدا کرد.  سرانجام بعد از گذشت حدود دو سال از مرگ مریم درحالی‌که دور تازه‌ای از تحقیقات آغاز شده بود، کارآگاهان به شوهر متوفی ظنین شدند. آنها شواهدی به دست آوردند که نشان می‌داد این زوج در همان سه ماه زندگی مشترک، روزهای آرامی نداشته‌اند و مرتب با هم درگیر می‌شدند. به همین سبب شوهر متوفی بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او در ابتدا همان حرف‌هایی را که دو سال پیش به زبان آورده بود تکرار کرد اما این‌بار در برابر سؤالات تخصصی دچار تناقض‌گویی شد و درنهایت چاره‌ای جز اعتراف به واقعیت پیش‌ِروی خود ندید. 


مرد ٢٢ساله در اعترافاتش گفت: «از زمان ازدواج با همسرم اختلاف داشتم و مرتب با هم درگیر می‌شدیم طوری که زندگی برایم سیاه شده بود و نمی‌توانستم این وضعیت را تحمل کنم به همین دلیل نیز برای قتل مریم نقشه کشیدم. روز حادثه بعد از اینکه همسرم خوابید شیر گاز را باز گذاشتم و از خانه بیرون رفتم بعد از دو ساعت به منزل برگشتم و وانمود کردم همسرم دچار گازگرفتگی شده است و من از ماجرا بی‌خبر بوده‌ام به این ترتیب توانستم راز قتل او را پنهان کنم. بعد از گذشت این مدت تصور می‌کردم پرونده بسته شده است و دیگر کسی دنبالم نخواهد آمد، اما اشتباه می‌کردم و عاقبت دستم رو شد».


بنا بر این گزارش، متهم در حال‌ حاضر در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد تا زوایای پنهان این جنایت آشکار شود.

 

 اخبار حوادث  -  شرق 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------