معمای پیچیده قتل زن جوان در مسیر خانه



جسد زن جوان که در مسیر خانه به طرز مشکوکی ناپدید شده بود، در یکی از روستاهای اطراف اسدآباد همدان کشف شد. پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای کشف راز این جنایت آغاز کرده است.

 اوایل هفته گذشته مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان اسدآباد همدان تماس گرفت و از کشف جسدی حوالی یکی از روستاهای این شهر خبر داد. ماموران با حضور در این محل با جسد زن جوانی روبه رو شدند که ساعت ها از مرگ او می گذشت و وسایلی از وی سرقت شده بود.

بررسی ها نشان می داد او بر اثر ضربه سنگینی که به سرش اصابت کرده، به قتل رسیده است. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد. ماموران با بررسی گوشی تلفن همراه مقتول، دریافتند آخرین بار با شوهرش تماس گرفته است.

تیم جنایی به تحقیق از همسر مقتول پرداختند که او گفت: من و همسرم در شهرستان کنگاور زندگی می کنیم. همسرم مدت ها در شرکتی در شهر همدان کار می کرد. روز گذشته برای دریافت سوابق بیمه خود راهی همدان شد. هنگام بازگشت با من تماس گرفت و گفت سوار خودرویی شده که یک زن دیگر هم سرنشین آن بوده و در حال بازگشت به خانه است، اما هرچه منتظر شدم، خبری از همسرم نشد و تلفن همراهش هم خاموش بود.

ماموران در جریان تحقیقات از رانندگان مستقر در پایانه تاکسیرانی همدان متوجه شدند مقتول به یکی از واحد های حمل و نقل تاکسی در آنجا مراجعه و حتی نام خود را به عنوان مسافر ثبت کرده، اما 15 دقیقه بعد سفرش را لغو کرده است.

کارآگاهان جنایی با طرح چند فرضیه تحقیقات برای شناسایی راز این جنایت را آغاز کردند.

 

 اخبار حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------