آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل پدر با بیل بخاطر اعتیاد و آزار و اذیت/ قاتل از مادر و خواهرش رضایت گرفت



مرد جوانی كه در پی اختلافات خانوادگی دست به قتل پدرش زده بود، در دادگاه كیفری رضایت گرفت. 

 هشتم آبان ماه سال 92 ماموران پلیس در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران در محل حادثه كه یك خانه بود، كارآگاهان متوجه شدند كه مرد 59 ساله ای با دسته بیل و توسط پسرش به قتل رسیده است. بنابراین بلافاصله پسر جوان دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: پدرم اعتیاد داشت و مرتب من و خواهر و مادرم را اذیت می كرد. او همیشه ما را كتك می زد. تا اینكه روز حادثه هم به خاطر اینكه تحت تاثیر مواد مخدر حال طبیعی نداشت با مادر و خواهرم درگیر شد و آنها را كتك زد. من كه به شدت عصبانی شده بودم، دسته بیلی كه در حیاط بود را برداشتم و ضربه ای به سر پدرم زدم.

با اعترافات این پسر پرونده وی پس از بازسازی صحنه جنایت، به شعبه دهم دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. این پسر صبح دیروز در جلسه محاكمه اش توانست از مجازات قصاص رهایی یابد.

در این جلسه مادر و خواهر متهم به قضات گفتند: امیر نان آور خانه ما بود و همیشه از ما حمایت می كرد. او تنها مرد زندگی ما است و ما را از دست كتك ها و شكنجه های این مرد نجات داد. برای همین تصمیم گرفتیم رضایت بدهیم.

در ادامه متهم نیز از خود دفاع كرد و اظهارات قبلی خود را تكرار كرد.

در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در خصوص این پرونده را صادر كنند.‎


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبرنگاران  

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------