ردپای شکارچیان جاده در قتل 3 راننده



کشف ردپای عاملان قتل راننده سوادکوهی در دو جنایت دیگر، احتمال ارتکاب قتل‌های سریالی توسط اعضای این باند را قوت بخشید.

  سرکرده این باند به نام رضا 32 ساله همراه دو نفر از همدستانش و زن صیغه ای خود، با زیر نظر گرفتن رفت و آمد یک راننده تریلر به نام علی 39 ساله متوجه شدند او قصد انتقال شش دستگاه خودروی پژوپارس را از تهران به شهرستان قائمشهر دارد. در این مرحله او و همدستانش به کمین این مرد نشسته و دوازدهم مهر امسال با سد کردن راه راننده تریلر، اورا کتک زدند. سپس تریلر را همراه محموله اش سرقت کرده و پس از قتل راننده، جسدش را در جاده فرعی منطقه کارسالار سوادکوه جنوبی رها وفرار کردند.

پس از کشف جسد توسط اهالی، ماموران تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی هویت مقتول و کشف راز قتل آغاز کردند. با ردیابی های پلیسی سه مرد و یک زن در روزهای پایانی هفته گذشته دستگیر شدند.

احتمال قتل های سریالی
در ادامه تحقیقات باکشف دو دستگاه خودروی سرقتی از متهمان وادامه تجسس ها برای کشف بقیه خودروها، کارآگاهان احتمال دادند اعضای این باند مرتکب جرایم دیگری شده باشند که ردپای آنها در چند سرقت مشابه دیگر نیز کشف شد.

در دو مورد از این سرقت ها نیز مالباختگان به قتل رسیده بودند که یکی از آنها راننده تریلر حمل خودرو بوده که پس از قتل این راننده نیز خودروهای بار تریلر سرقت شده بود که محل قتل و نحوه سرقت، احتمال ارتکاب این جنایت ها توسط اعضای این باند را قوت بخشید. متهمان نیز در بازجویی ها به ارتکاب سرقت های دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ احمدرضا رستمی، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در این زمینه گفت: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و ردپای آنها در پرونده های مشابه دیگر مشاهده شده است. تحقیقات از متهمان و بررسی اعترافات آنها در اداره آگاهی ادامه دارد و به زودی جزئیات این پرونده اطلاع رسانی می شود.

 اخبار حوادث  - جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------