رسیدگی خارج از نوبت به پرونده تجاوز4افغانی به خانم گردشگر فرانسوی در تهران



چهار مرد افغان قرار است بزودی در برابر قاضی اصغرزاده رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران و دو قاضی مستشار محاکمه شوند.

روز شنبه 28 شهریور ماه سال جاری یک زن گردشگر فرانسوی در حالی که آشفته و هراسان بود، به کلانتری رفت و گفت که در مسیر کوهستان شمال تهران از سوی چهار مرد شیطان‌صفت هدف نیت شوم قرار گرفته است.

این زن 23 ساله در جریان تحقیقات به پلیس گفت: 14 شهریور ماه سال جاری از طریق مرز ارمنستان وارد ایران شدم. از آنجا که کوه‌های ایران را در اینترنت دیده بودم و علاقه زیادی به کوهنوردی در تهران داشتم، برای کوهنوردی به فرحزاد رفتم که چهار مرد جوان سد راهم شدند و با تهدید مرا تسلیم خواسته‌های شوم خود کردند.

با شکایت این توریست خارجی، بلافاصله مأموران کلانتری برای شناسایی و دستگیری شیاطین وارد عمل شدند و خیلی زود پی بردند که آنان چهار مرد افغان هستند که حتی کارت اقامت نداشته و به صورت غیر‌مجاز در ایران زندگی می‌کنند. ابتدا یکی از این مردان که در کوهستان مخفی شده بود، دستگیر شد و در ادامه سه همدست وی نیز که قصد فرار به افغانستان را داشتند، در نقطه صفر مرزی دستگیر شدند.

بنابر این گزارش، پرونده چهار مرد افغان و سرنوشت تلخ زن فرانسوی روی میز قاضی اصغرزاده رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار دارد و بزودی و خارج از نوبت پس از تعیین وکیل در پرونده رسیدگی قضایی صورت می‌گیرد تا مجرمان شیطان‌صفت به مجازات برسند.


 اخبار حوادث  -  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------