شوهر عصبانی همسرش را از طبقه 13 ساختمان به پایین پرتاب کرد + تصاویر



یک مرد اهل " استرالیا " به قتل همسر خود متهم شد .

  یک آقای 38 ساله اهل " بریزبن " همسر خود را از بالکن طبقه سیزدهم یک آپارتمان به پائین پرتاب کرد .

براساس گزارش  پلیس آقای " دنیل بروکز " به اتهام قتل خانم " ماریا النا اوکامپو " 30 ساله اهل " امریکا جنوبی " که جسد او در ساعت 3 بامداد روز یکشنبه در طبقه پائین یک آپارتمان واقع در " سورکویلو - پرو " پیدا شد توسط پلیس بازداشت شد .

اخبار,اخبار,حواد ث, قتل


در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد این زوج که در ساعات پایانی شب در حالی که مست بودند به خانه برگشتند و شروع به بحث و نزاع با یکدیگر کردند به طوری که همسایه ها شاهد شنیدن صدای مشاجره آنها تا قبل از سقوط قربانی از بالکن آپارتمان بودند و دوربین های ساختمان نیز از پرتاب شدن او به پایین خبر می دهد .

پلیس در ادامه افزود : آقای " بروکز " که از 3 ماه پیش " استرالیا " را به مقصد " پرو " ترک کرد به همراه همسر خود در این ساختمان زندگی می کرد ویکی از دوستان او به نام آقای " مورز " 20 ساله در گزارش خود گفت : این نمی تواند کار " بروکز " باشد زیرا او یک مرد دوست داشتنی و شاد است و یک چنین شخصیت خشنی ندارد که بتواند کسی را به قتل برساند .

اخبار,اخبار,حواد ث, قتل


خانم " اوکامپو " توسط اوژانس به بیمارستان " مورگان " در " لیما " فرستاده شد که مرگ او در آنجا اعلام شد .

پلیس در حال حاضر در حال بررسی بیشتر موضوع و یافتن شواهد بیشتر در این رابطه می باشد و " بروکز " در حال حاضر به اتهام قتل و هول دادن قربانی از بالکن که سبب مرگ او شد متهم است .

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------