سرکرده دزدان با یک تیر هوایی پلیس زمینگیر شد



سرکرده باند سارقان منازل در یک تعقیب و گریز پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

ساعت 2100 شب گذشته، ماموران گشت انتظامی این یگان  حين گشت زني در خیابان بلوچستان به يک دستگاه موتور سيکلت آپاچي سفيد رنگ که پلاک آن توسط قفل کاملا مخدوش شده بود مشکوک شدند.

راکب باديدن واحد گشت سوار موتور سيکلت شده و به سمت خيابان صفويان متواری شد که ماموران با رعايت قانون بکارگيري سلاح اقدام به شليک يک تير هوايي از اسلحه سازمانی نمودند که بدليل عدم توانايی در رانندگی، راکب به زمين خورده و سریعا بازداشت شد.

در بازرسي بدنی از وی مقدار زيادی طلا و زيورآلات، همچنين يک دستگاه بيسيم دستی و يک دستگاه گوشی موبايل و از کمر وي نيز يک قبضه چاقو کشف گرديد.

ماموران مجددا به محل حضور سارق رفته که يک دستگاه موتورسيکلت ديگر که سوئيچ روي آن قرار داشت نيز کشف کردند که طي بررسي پلاک آن مشخص شد یکی از خانه های خیابان مذکور توسط سارقين مورد سرقت قرار گرفته است.

سرهنگ رضا صادقی پور رئیس کلانتری 137نصر درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنا به اظهار شهروندان 2 نفر سارق ديگر در زمان تعقيب و گريز و شنيدن تير هوايی از محل به صورت پياده متواري گشتند که تحقیقات پلیسی برای دستگیر متهمان متواری کماکان ادامه دارد.

 اخبارحوادث  - باشگاه خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------