پسر پدرکش دستگیر شد



  فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فرزندی که به علت اختلاف با پدرش در مورد ارثیه وی را به قتل رسانده و مغازه اش را به آتش کشیده بود، دستگیر شد.

سردار حیدر عباس زاده چهارشنبه شب در تشریح این حادثه خونین در گفت وگو با ایرنا افزود: اوایل تیرماه امسال گزارش آتش سوزی یک باب مغازه در یکی از بخش های شهرستان دیر از توابع استان بوشهر به پلیس واصل شد.


وی یادآورشد: با حضور کارشناسان پلیس و بررسی دقیق، مشخص شد آتش سوزی که بوسیله عامل انسانی رخ داده منجر به سوختن وسایل و مرگ مغازه دار 83 ساله شده است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: کاراگاهان کشف جرم پلیس آگاهی این فرماندهی تحقیقات گسترده میدانی و علمی بر روی این پرونده انجام دادند و افراد متعددی مورد تحقیق و بازجویی قرار گرفتند.


سردار عباس زاده گفت: کلیه مستندات بیانگر نقش مستقیم یکی از فرزندان مقتول در حادثه قتل و آتش سوزی مغازه داشت و برهمین اساس متهم دستگیر و تحت تحقیقات علمی و پلیسی قرار گرفت.


وی افزود: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات ضمن اعتراف به قتل پدرش علت این حادثه خونین را اختلاف بر سر تقسیم ارث اعلام کرد.


فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآورشد: متهم در اعتراف های خود بیان کرد که پس از بحث و مشاجره با چوب بر سر پدر خود زده و وقتی نیمه جان شده با چاقو چندین ضربه به پیشانی، پهلو و سینه اش وارد کرده و برای اینکشه حادثه عادی جلوه داده شود مغازه را نیز به آتش کشیده و از صحنه متواری شده است.

عباس زاده گفت: با اعتراف متهم وی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. 
 
  اخبار حوادث  -  ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------