قاتل خاموش جان نوجوان 13 ساله را گرفت



تکنسین‌های اعزامی اورژانس، مرگ پسربچه 13 ساله را در محل تائید کردند و پدر و مادر را با علائم مسمومیت با مونوکسید‌کربن و کاهش هوشیاری به بیمارستان شبستر و از آنجا به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل کردند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خبر داد: مسمومیت با مونوکسیدکربن اعضای یک خانواده را داغدار کرد و دو نفر راهی بیمارستان شدند.

حبیب حسینقلی زاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: در پی اعلام مورد مسمومیت با مونوکسیدکربن در روستای درویش بقال شبستر، در ساعت 19:45 روز گذشته به اپراتوری اورژانس 115 شهرستان شبستر، تکنسین‌های پایگاه فوریت‌های پزشکی شبستر به محل اعزام شدند.

وی گفت: تکنسین‌های اعزامی اورژانس، مرگ پسربچه 13 ساله را در محل تائید کردند و پدر و مادر  را با علائم مسمومیت با مونوکسید‌کربن و کاهش هوشیاری به بیمارستان شبستر و از آنجا به بیمارستان امام رضای تبریز منتقل کردند.

حسینقلی زاده گفت: بنا به گفته شاهدان احتمالا روشن کردن پکیج و عدم خروج گاز مونوکسیدکربن منجر به این حادثه شده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: گاز مونوکسیدکربن از هر وسیله سوختنی منتشر می‌شود و چون بی رنگ، بی بو و سمی است، به مرور زمان منجر به مسمومیت شدید و مرگ می‌شود و در اینگونه موارد باز بودن محلی برای ورود و خروج هوا الزامی است.


 اخبار  حوادث  -   ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------