پلیس پژو سوار شیطان صفت پایتخت را شکار کرد + تصاویر



مردی که به بهانه‌های مختلف زنان سوار بر خودروی پژو خود می‌کرد و سپس دست به اعمال شیطانی می‌‌زند،‌توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

 در مورخه 18/06/1394 خانم جواین با مراجعه به کلانتری 151 یافت آباد به مأمورین اعلام کرد : توسط سرنشین یک دستگاه سواری پژو 206 سفید رنگ بنام ناصر مرادی ، مورد زورگیری و سرقت طلا و جواهرات قرار گرفتم .

پرونده در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت به عنف" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

اخبار,اخبارحوادث, تجاوز  جنسی


اظهارات شاکیه :
شاکیه پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " از چندی پیش با فردی بنام ناصر مرادی آشنا شدم که از من درخواست ازدواج کرده بود ؛ در مورخه 18/06/1394 ، ناصر با یک دستگاه خودرو 206 به محل ملاقات آمد و به بهانه صحبت در خصوص شرایط ازدواج از من درخواست کرد تا سوار ماشین شوم که البته من سوار ماشین نشدم ؛ ناگهان ناصر به سمت من حمله ور شد و مرا به زور سوار ماشین کرد و با تهدید و بکارگیری زور النگوهایم را از دست در آورد و به سرعت از محل دور شد .

شناسایی شکات جدید :
با توجه به شیوه و شگرد سارق به عنف این پرونده در استفاده از خودرو ، کارآگاهان با بررسی سوابق سرقت های به عنف از زنان با خودرو 206 سفید موفق به شناسایی تعداد دیگری از شکات و مالباختگان زنی شدند که همگی آنها توسط راننده یک دستگاه خودرو 206 سفید مورد زورگیری قرار گرفته و برابر اظهارات تعدادی از آنها ، راننده 206 قصد آزار و اذیت آنها را نیز داشته است .

یکی از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " از حدود دو هفته پیش با جوانی آشنا شدم که خودش را ناصر مرادی معرفی و پس از مدتی به من پیشنهاد ازدواج داد . بعد از چند جلسه آشنایی اولیه ، این شخص مرا با اغفال سوار ماشین کرد و به جای خلوتی برد؛در آنجا با تهدید و به زور النگوهایم را به ارزش تقریبی دو میلیون تومان سرقت کرد".

شاکیه ی دیگر عنوان داشت : "در ساعت 12:00 مورخه 22/06/1394 از محل کارم در اسلامشهر خارج و برای رفتن به سمت خانه سوار یک دستگاه خودرو سواری 206 سفید رنگ شدم . در ابتدای جاده احمـد آباد ، ناگهان راننده 206 تغییر مسیر داد و به سمت یک جاده خاکی حرکت کرد که با اعتراض من مواجه شد ؛ ناگهان راننده 206 به سمت من حمله ور شد و با تهدید چاقو ، با مشت و لگد به جان من افتاد . این شخص ابتدا اقدام به سرقت مبلغ 600 هزار تومان وجه نقد و چند تکه طلای همراهم کرد اما در ادامه متوجه شدم که قصد دارد تا با وجود سرقت تمامی اموالم ، مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که اینبار در برابرش مقاومت کرده و حتی با او درگیر شدم ؛ به همین علت مرا به باد کتک گرفت و در پایان مرا از ماشین به پرتاب کرد و به سرعت از محل متواری شد " .

اخبار,اخبارحوادث, تجاوز  جنسی


دستگیری متهم :
با توجه به اظهارات شکات و شناسایی شماره پلاک خودرو 206 به شماره انتظامی ایران 88 / *** ب 13 ، کارآگاهان موفق به شناسایی متهم بنام "مهدی . ج" (30 ساله) ، متأهل و دارای سوابق متعدد کیفری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف شدند ؛ بررسی سوابق مهدی . ج نشان داد که وی از سال 1380 تاکنون بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف ایراد ضرب و جرح عمدی ، شرکت در نزاع دسته جمعی ، سرقت ، غصب عناوین ، اخاذی با چاقو و ... بارها دستگیر و روانه زندان شده است .

سرانجام با انجام اقدامات پلیسی ، محل تردد متهم در منطقه یافت آباد – میدان الغدیر شناسایی و در مورخه 09/07/1394 در حین تردد با خودرو 206 سفید رنگ ، توسط کارآگاهان پایگاه پنجم مورد شناسایی قرار گرفت ؛ متهم که متوجه حضور کارآگاهان در محل شده بود ، قصد داشت تا با رها کردن خودرو و درگیری با مأمورین از محل متواری شود که با واکنش سریع کارآگاهان دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی ، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم پس از دستگیری و انجام مواجه حضوری با شکات ، صراحتا به زورگیری ، سرقت اموال و ... اعتراف کرد .

سرهنگ احمد نجفی در پایان این خبر گفت : " با توجه به اعترافات صریح متهم ، شناسایی تعدادی از شکات ، سوابق متهم در ارتکاب جرایم مختلف و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین سایر شکات و مالباختگان احتمالی ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند " .


 اخبار حوادث  -  باشگاه خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------