جزئیات دستبرد شبانه دزدان به بانک



دو مرد که شبانه با ورود به یک بانک در شهر اردبیل، 700 میلیون تومان پول و چک سرقت و فرار کرده بودند، دستگیر شدند.

  هفتم مهر امسال یکی از مسئولان بانکی در مرکز شهر اردبیل با پلیس تماس گرفت و از دستبرد سارقان به بانک خبر داد. ماموران با حضور در محل حادثه به تحقیق از مدیر بانک پرداختند که مشخص شد او و همکارانش صبح پس از حضور در بانک، متوجه سرقت از آنجا شده اند. بررسی های اولیه پلیس نشان می داد سارقان با ورود به بانک، گاوصندوق را تخریب و پول، چک و اوراق بهادار به ارزش 700 میلیون تومان را سرقت کرده اند.

ماموران در بررسی محل سرقت متوجه شدند سارقان از طریق دیوار مدرسه ای که کنار بانک قرار داشته، وارد بانک شده اند. در جریان این سرقت آژیر بانک عمل نکرده و حتی دوربین های نصب شده در آنجا نیز متصل به کلانتری محل و مرکز فوریت های پلیسی 110 نبود.

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری و کشف اموال سرقتی ادامه داشت تا این که 18 روزپس ازاین سرقت، ماموران توانستند ردی از متهمان را به دست بیاورندو برای دستگیری آنها وارد عمل شدند. سرانجام ماموران روز شنبه مخفیگاه دو سارق را شناسایی و آنها را دستگیر کردند. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی استان اردبیل به دزدی از بانک این شهر اعتراف کردند و گفتند مدتی بود این بانک را زیر نظر داشتند و شبانه به آنجا دستبرد زدند.

تحقیقات از متهمان برای بررسی دیگر جرایم احتمالی و کشف پول و اسناد سرقتی در پلیس آگاهی استان اردبیل ادامه دارد.


 اخبار حوادث - جام  جم  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------