دزدی از طلافروشی درنقش پلیس



 اعضای باندی که در نقش پلیس به زور اقدام به سرقت از طلافروشی در شهر دلوار تنگستان کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار حیدر عباس‌زاده رئیس پلیس استان بوشهر گفت: در آخرین روز سال 92 صاحب یک مغازه طلافروشی در شهر دلوار پس از تعطیلی مغازه سوار بر یک موتور سیکلت به سمت خانه در حرکت بود که پیش از ورود به منزلش یک نفر از سرنشینان یک خودرو که در تعقیب وی بودند با لباس پلیس پیاده و پس از صحبت با مرد طلافروش و اغفال وی به اتفاق سوار خودرو شده و به مغازه طلافروشی بازگشتند.


وی یادآورشد: چهار سرنشین خودرو با زور پس از باز کردن در مغازه توسط طلافروش وارد مغازه شده و حدود 9 کیلوگرم طلا را در پلاستیکی ریخته و به همراه صاحب مغازه بسرعت از استان بوشهرخارج و سپس طلافروش را نزدیکی شهر قائمیه استان فارس پیاده و خود متواری شدند.
سردار عباس‌زاده گفت: با پیگیری‌های مستمر کارآگاهان دزدان که همگی ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند شناسایی و در دو عملیات جداگانه دو مرد 38 ساله با پنج سابقه کیفری و 41 ساله با سه سابقه کیفری دستگیر شدند. فرمانده پلیس استان بوشهر افزود: دستگیر شدگان که ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند پس از ارائه مدارک و اسناد پلیس به جرم خود اعتراف کردند و گفتند که طلاهای سرقتی را بین خودشان تقسیم کرده و به فروش رسانده‌اند. وی اضافه کرد: مجرمان در مواجهه حضوری با طعمه‌هایشان شناسایی و با تشکیل پرونده روانه زندان شدند.


سردار عباس‌زاده یادآورشد: دو عضو دیگر این باند نیز پیش از این به علت سرقت طلا در اصفهان دستگیرشده و در زندان به سر می بردند که با هماهنگی مرجع قضایی تحقیق از آنها ادامه دارد.
 
اخبارحوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------