آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

ارتباط های پنهانی دوران مجردی پای زن جوان را به دادگاه خانواده کشاند



مرد جوان وقتي پي به ارتباط هاي پنهاني همسرش در دوران مجردي برد، راهي دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

چندي پيش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي همسرم با چند پسر دوست بوده و با آنها ارتباط داشته است. ولي اين موضوع را از من پنهان كرده بود. من تازه بعد از يك سال متوجه شدم كه همسرم با چندين نفر دوست بوده است.

وی افزود:از وقتي اين موضوع را متوجه شدم به شدت اعصابم خورد شده و نمي توانم اين موضوع را تحمل كنم و با آن كنار بيايم. اگر همسرم از همان ابتدا موضوع را به من گفته بود شايد راحتتر با آن برخورد مي كردم تا حالا كه فهميده ام از من پنهان كرده است.

مرد جوان ادامه داد:این اتفاق زندگی مرا تغییر داده و باعث شده طرز فکرم نسبت به همسرم عوض شود. برای همین تصمیم خودم را گرفتم و می خواهم از این زن برای همیشه جدا شوم، تا به بدبینی هایم برای همیشه پایان دهم. من و همسرم اگر هم با هم زندگی کنیم، در آینده با مشکلات جدی مواجه می شویم.

در پایان قاضی دلیل این مرد برای طلاق را کافی نداست و سعی کرد او را از جدایی منصرف کند. قاضی به این مرد پیشنهاد داد تا قبل از هر تصمیمی ابتدا با یک مشاوره خانواده صحبت کند. این مرد نیز در نهایت پیشنهاد قاضی را پذیرفت.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------