آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

پسر نوجوان با چاقوی نامزد مادرش سلاخی شد



عامل قتل پسر 14 ساله ای که با ضربات فراوان چاقو تکه تکه شده بود، دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی میل،پلیس واشنگتن اظهار داشت: عامل قتل پسر 14 ساله ای که با ضربات فراوان چاقو تکه تکه شده بود، دستگیر شد.

"کیشان میسون"، دانش آموز سال اول دبیرستان بود که در بلوک 637 خیابان آدرلین در منطقه هیل به همراه مادر، برادر و نامزد مادرش زندگی میکرد.

در جریان این حادثه، برادر 18 ساله او نیز زخمی شده است.

"شان کرافورد" 48 ساله به اتهام قتل عمد پسر نوجوان و تلاش برای کشتن برادر وی، دستگیر شد. هر دو نوجوان در حال به بیمارستان منتقل شدند که "میسون" جان خود را از دست داده و برادرش نیز به شدت زخمی شده بود.

مدیر مدرسه این نوجوان، اظهار داشت: "میسون" راجع به اختلالات روانی نامزد مادرش با مشاور مدرسه صحبت کرده بود و اظهار داشت که از او واهمه دارد.

پلیس محلی با کشیدن نوار زرد رنگ در محل حادثه، رفت و آمد به این منطقه را درجهت جستجوی مدارک بیشتر مسدود کرد. در همین حین یکی از همسایه ها به سراغ پلیس آمد و گفت من صدای فریاد "مسیون" را که میگفت "کمکم کنید" شنیدم و با پلیس تماس گرفتم.

پسر نوجوان با چاقوی نامزد مادرش سلاخی شد

همچنین مادر وی از نامزد خود به اتهام سلاخی فرزند نوجوان اش شکایت کرد.

سخنگوی پلیس هیل در جمع خبرنگاران گفت: "شان کرافورد" دستگیر شده و پس از تکمیل شدن پرونده، به مراجع قضایی ارجاع داده خواهد شد.


اخبارحوادث -  باشگاه  خبر نگاران

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------