آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

فرار مرد طلبکار از دام آدم ربایان اجیر شده



مرد بدهکار برای گرفتن چک هایش از پسر طلبکار، نقشه ربودن او و سرقت خودروی بنزش را طراحی و اجرا کرد. پسر جوان در اتوبان خود را از صندوق عقب به بیرون پرت کرد.

 اخبار,اخبارحوادث ,سارقان

 نوزدهم شهریور امسال پسر جوانی با مراجعه به کلانتری ستارخان از ربوده شدن خود توسط هفت مرد خشن خبر داد. پسر 27 ساله در شکایتش گفت: امروز ساعت 12 فردی زنگ ساختمان را به صدا درآورد و مدعی شد مامور آب است. من در را برایش باز کردم. دقایقی بعد مرد قوی هیکلی در آپارتمان را زد. ابتدا فکر کردم نظافتچی ساختمان است اما او ادعا کرد مامور پلیس آگاهی است. وقتی در را باز کردم مرد جوان وارد خانه شد و بعد از آن شش نفر دیگر هم وارد شدند. مردی که خود را مامور معرفی کرد از من سراغ مواد مخدر و سوئیچ خودروی بنزم را گرفت.

یک لحظه از غفلت آنها استفاده و به راه پله فرارکردم. آنها با گرفتن دهانم مرا بدون لباس به پارکینگ بردند. با سر و صداهای ایجاد شده همسایه ها آمدند اما آدم رباها ادعا کردند مامور مبارزه با موادمخدر هستند و با نشان دادن حکمی جعلی مرا درون صندوق عقب خودروی سفیدی انداختند و از خانه مان در خیابان شادمان فرار کردند.

فرار از دام آدم ربایان
وی اضافه کرد: حدود 15 دقیقه درون صندوق عقب حبس بودم که با استفاده از آچار چرخ، موفق شدم در را باز کنم. بعد هم با اشاره به خودروهای عبوری از آنها خواستم نزدیک نشوند. در حالی که خودرو با سرعت 70 کیلومتر در حرکت بود خود را به بیرون پرت کردم و به لاین مخالف اتوبان یادگار امام رفتم.

از خودروهای عبوری می خواستم مرا سوار کنند اما چون لباس هایم پاره شده بود، کسی سوارم نمی کرد تا این که راننده یک خودروی پراید با دو سرنشین مرا سوار کرد و به کلانتری آورد. با شکایت پسر جوان و با توجه به ثبت شماره پلاک رانا توسط ساکنان ساختمان تحقیقات برای شناسایی مالک خودرو آغاز شد. ساعت 15 همان روز گشت پلیس در خیابان دانش در بزرگراه جلال آل احمد متوجه خودروی سفیدی شد که به دلیل تصادف در کنار خیابان توقف کرده بود. ماموران در بررسی خودرو متوجه وجود چند لکه خون در صندوق عقب شدند. با استعلام پلاک خودرو مشخص شد یک ساعت قبل با این خودرو آدم ربایی شده است. راننده خودروی مزدایی که در محل حضور داشت، در تحقیقات گفت: راننده رانا و سرنشینان آن، پس از این تصادف سراسیمه از محل فرار کرد. با به دست آمدن این سرنخ ماموران مالک رانا را شناسایی و احضار کردند. زن 43 ساله که خود را معلم معرفی کرد، مدعی شد خودرویش به سرقت رفته و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود.

اخبار,اخبارحوادث ,سارقان


دستگیری برادران دوقلو
در ادامه ماموران به دو پسر دوقلوی مالک خودرو مشکوک شدند. دو پسر 23ساله در بازجویی ها با انکار آدم ربایی مدعی شدند آن روز دوستمان به نام جعفر خواست چند ساعتی خودرو را به او قرض دهیم که ما هم آن را در اختیارش قرار دادیم. ساعتی بعد پسر جوان با ما تماس گرفت و مدعی شد خودرو را پلیس آگاهی توقیف کرده و ما اعلام سرقت کنیم. به همین دلیل عصر آن روز موضوع سرقت را اعلام کردیم.

در حالی که ماموران احتمال می دادند دو برادر دوقلو در آدم ربایی نقش داشته باشند، آنها با دستور بازپرس جنایی بازداشت شدند. روز گذشته با انتقال دو متهم به دادسرای امور جنایی حامد و حامی با شاکی روبه رو شدند. پسر 27 ساله با اعلام این که دو برادر در صحنه آدم ربایی نبودند، گفت: چند وقتی است از دوستم به نام جعفر 180 میلیون تومان طلب دارم و چند روز قبل اتفاقی در تلگرامش عکس یادگاری او را با یکی از دو برادر دیدم. آدم رباها قصد داشتند چک جعفر را همراه خودروی بنز 450 میلیونی ام سرقت کنند که موفق به این کار نشدند.

با طرح این ادعا، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم با دستور سجاد منافی آذر تحقیقاتشان را برای شناسایی جعفر و شش مرد آدم ربا آغاز کردند.

 اخبار حوادث -  جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------