نابغه نوجوان پشت میله‌های زندان



نوجوان 17 ساله‌ای که به برادر کوچک‌ترش یاد می‌داد چطور خارج از خانه درآمد داشته باشد، دستگیر شد.

 تایشون در شرایطی در مرکز بازداشت نوجوانان سرمی‌کرد که به همراه خانواده‌اش حلقه فحشا تشکیل داده بودند.

بر اساس گزارش پلیس، عملیات کشف جنایات این تبهکاران در حالی انجام شد که افسر پلیس مخفیانه به تماس‌های بین تایشون و برادر 15 ساله او گوش می‌کرد.

پلیس در ادامه بیان کرد: صحبت‌های تایشون و جیمی وقتی در زندان ضبط می‌شد که تایشون به خاطر دوستی در مرکز بازداشت نوجوانان زندانی شده بود و از طریق تلفن به برادرش آموزش می‌داد که چگونه کسب و کار فحشا راه بیندازد. این برادران در صحبت‌هایشان از کدهایی مانند "بگذار آن‌ها تصور کنند برای بازپرداخت می‌روند"، "حتی اگر این طور نیست"، "آن‌ها را تهدید کن" و از این طریق آن‌ها در همان اطراف می‌مانند.

در تحقیقات گسترده پلیس معلوم شد قربانیان که در آن‌ها نوجوانان 14 ساله هم دیده می‌شود، خود را در یک وبسایت فحشا نهایتاً تا سقف 400 دلار برای فروش می‌گذاشتند که اگر کسی از دستور تایشون سر باز می‌زد، خود این نوجوان به او تجاوز می‌کرد. همچنین این قربانیان می‌بایست 25 درصد سود خود را به تایشون پرداخت می‌کردند.

پلیس در جمع خبرنگاران گفت: جرم‌های بسیاری به تایشون وارد است که از جمله می‌توان سوءاستفاده جنسی تجاری که منجر به جرایم سازمان یافته شده را نام برد.

این پلیس این طور ادامه داد: تایشون پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر برای محاکمه راهی دادگاه می‌شود اما به علت وخامت و جدیت جرایم، او باید به عنوان بزرگسالان محاکمه شود.

 

اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------