آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

سرانجام تعقیب یک مظنون به قتل از سبزوار تا تهران




ساعت یک بامداد امروز خودروهای عبوری در سه راه افسریه متوجه رانندگی وحشتناک یک خودرو پراید با چهار سرنشین شدند که از سوی دو خودرو پژو و سمند در حال تعقیب بود

 ساعت یک بامداد امروز خودروهای عبوری در سه راه افسریه متوجه رانندگی وحشتناک یک خودرو پراید با چهار سرنشین شدند که از سوی دو خودرو پژو و سمند در حال تعقیب بود.

هنوز دقایقی از تعقیب و گریز نگذشته بود که دو خودرو سد راه پراید سفید رنگ شدند و 6 سرنشین خودرو که به اسلحه کلاشینکف و کلت مسلح بودند خودرو پراید را به رگبار بستند.

با حضور عوامل اورژانس گفته شده دو سرنشین جلو به علت اصابت چند تیر جانشان را از دست داده و دو سرنشین عقب نیز مجروح شده که حال یکی از آنها  وخیم است.

با انتقال دو مجروح به بیمارستان بعثت ماموران پلیس تحقیقاتشان را از 6 مرد آغاز کردند که یکی از آنها به بازپرس جنایی گفت: ما ماموران پلیس سبزوار هستیم که با نیابت قضایی برای دستگیری یک مظنون به قتل به تهران آمدیم. بامداد امروز مظنون به قتل را در اتوبان شناسایی کردیم و برای متوقف کردنش مجبور به تیراندازی شدیم.

با اظهارات 6 مامور بازپرس ویژه قتل تمامی آنها را جهت انجام تحقیقات بیشتر بازداشت کرد.

در پی این حادثه تیمی از کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی به دستور سجاد منافی آذربازپرس ویژه قتل تهران  تحقیقات بیشتر را آغاز کردند هنوز هیچ اطلاعی در خصوص جزییات شخص مظنون به قتل منتشر نشده است.


 اخبارحوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------