آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کلاهبرداری به بهانه اشتغال



 پلیس برای دستگیری مردی که به بهانه اشتغال اقدام به کلاهبرداری می‌کند، از مردم درخواست کمک کرد.

 فردی ٢٤ فروردین با مراجعه به کلانتری تهران‌نو به مأموران اعلام کرد: «فردی ناشناس، با وعده استخدام در یک شرکت خصوصی و به بهانه درخواست ضمانت برای اشتغال، طلاهای همسرم را گرفته و متواری شده است».

 

کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «کلاهبرداری» به دستور بازپرس شعبه شانزدهم دادسرای ناحیه چهار، رسیدگی به موضوع را آغاز کردند.  شاکی پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «در پارک خیام با شخصی حدودا ٤٠ساله آشنا شدم که پیشنهاد شغل داد. با هم به منزل من رفتیم و پس از صرف چای برای بستن قرارداد از خانه خارج شدیم. به بهانه گرفتن عکس، داخل یک عکاسی رفتیم. این شخص در آنجا مرا گذاشت و خودش با موتور مجددا به درِ منزلم رفت و به بهانه ضمانت، از همسرم ١٠ عدد النگو، یک عدد زنجیر و پلاک، یک جفت گوشواره و یک حلقه انگشتر گرفت و متواری شد». 

 

همسر شاکی نیز ضمن تأیید اظهارات شوهرش به کارآگاهان گفت: «ساعت ١٢:٣٠ روز حادثه همسرم همراه فردی حدودا ٤٥ساله وارد خانه شد. آن شخص گفت: برای همسرتان شغلی پیدا کرده‌ام. آیا شما موافق هستید که شوهرتان سر کار برود که من پاسخ مثبت دادم. سپس هر دو نفر از منزل خارج شدند تا اینکه بعد از گذشت نیم‌ساعت، این شخص مجددا این بار به‌تنهایی به در خانه ما مراجعه و با نشان‌دادن دو کاغذ امضاشده عنوان کرد: همسرتان گفته طلاهایتان را بدهید تا برای ضمانتش ببرم و من نیز طلاهایم را به او دادم». در ادامه رسیدگی به پرونده، دومین شاکی که دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته بود، نیز شناسایی شد. شاکی دوم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «در بانک با شخص ناشناسی آشنا شدم.

 

پس از گذشت دقایقی این شخص عنوان کرد: «آیا مایل هستید با حقوق خوب در یک محضرخانه مشغول به کار شوید؟» و من نیز عنوان کردم اگر شغل خوبی باشد، موردی ندارد. در ادامه این شخص عنوان کرد: «باید رضایت همسرتان را نیز داشته باشم» و به این بهانه، به‌اتفاق به منزل من مراجعه کردیم. او از همسرم پرسید: «آیا شما مایل هستید که همسرتان با حقوق خوب به سر کار برود؟» که همسرم نیز جواب مثبت دادند. در ساعت ١٢ برای رفتن به محضرخانه و بستن قرارداد کاری از منزل خارج شدیم که در بین راه، آن مرد مرا مقابل یک مغازه عکاسی از موتور پیاده کرد تا من عکس بیندازم؛ سپس خودش به منزلم مراجعه کرد و از همسرم طلاهایش را به بهانه ضمانت شغلی گرفت و فرار کرد».


مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده، با توجه به شناسایی تصویر متهم از طریق تصاویر دوربین‌های مداربسته بانکی و به منظور شناسایی و دستگیری این شخص، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم توسط مقام قضائی صادر شده است و از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند درخواست می‌شود اطلاعات خود را درباره هویت، مخفیگاه یا محل‌های تردد این شخص از طریق شماره تماس‌های ٢١٨٦٥٦٨٠ و ٢١٨٦٥٨٥٣ در اختیار کارآگاهان تیم مبارزه با کلاهبرداری پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند».


  اخبار حوادث - شرق 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------