آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

دزدان مسلح،طلاهای مسروقه از آرایشگاه زنانه را در خودرو گذاشتند و فرار کردند/بازداشت سارقان



 عاملان حمله مسلحانه به آرایشگاه زنانه در اهواز در تجسس‌های ویژه پلیس دستگیر شدند.

ردپای این دزدان پس از بازبینی دوربین‌های مجهز سطح شهر اهواز در حالی به دست آمد که قصد حمله به آرایشگاه زنانه دیگری را داشتند.

سرهنگ سیدرحمان موسوی، معاون اجتماعی پلیس خوزستان با تأیید این سرقت هولناک گفت: متهمان، دستگیر شده‌اند و تحقیقات از آنها به صورت ویژه‌ای در حال انجام است. ساعت 5 عصر یکشنبه سوم آبان ماه سال جاری در حالی که حدود 12 زن در آرایشگاهی واقع در منطقه پادادشهر اهواز حضور داشتند، مردی با ماسک سبز و در حالی که تفنگی داشت، داخل شد و با تهدید به مرگ، همه  آنها را به اتاقی کشاند.

مرد مسلح در حالی که فریادزنان سعی در وحشت‌آفرینی داشت، کیسه پلاستیک سفید رنگی را دست به دست زنان چرخاند و  آنها همه طلا و پول‌هایشان را داخل آن ریختند. یکی از زنان که هنوز وحشت‌زده است، گفت: آن مرد که شناخت کاملی از داخل آرایشگاه داشت، ما را به اتاقی در انتهای سالن برد بعد که پول و طلاهایمان را گرفت، دو زن را جداگانه بیرون کشاند و دیدم آنها را اذیت و آزار کرد. وقتی زنان بازگشتند، از ترس می‌لرزیدند تا اینکه مرد مسلح ساختمان را ترک کرد و بعد از 15 دقیقه پلیس سر رسید.

معاون اجتماعی پلیس خوزستان درخصوص چگونگی تعقیب و گریز دو دزد مسلح گفت: بعد از این سرقت پلیس وارد عمل شد تا با به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی، از ادامه سرقت‌های آنان در دیگر آرایشگاه‌های زنانه شهرستان جلوگیری شود. در همین راستا، پلیس اهواز همه آرایشگاه‌های زنانه را زیرنظر گرفت تا مشخص شد این دو دزد قصد سرقت از یک آرایشگاه زنانه دیگر در این منطقه را داشته‌اند.

سرهنگ موسوی افزود: بلافاصله پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شد، اما دزدان با بهره‌گیری از تاریکی شب متواری شده و با رها کردن خودرویشان در اطراف نیزارهای اطراف شهر اهواز در منطقه کوت عبدالله موفق به فرار شدند. این مسئول خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های پلیسی مشخصات دزدان به دست آمد و با هماهنگی قضایی هر دو دستگیر شدند.


وی با اشاره به اینکه همه اموال سرقتی از زنان در آرایشگاه در داخل خودروی رها شده جا مانده است گفت: این اموال در اختیار پلیس قرار دارد و به زودی به مالباختگان بازگردانده خواهد شد.


سرهنگ موسوی تأکید کرد: دو دزد مسلح سابقه زندان دارند و در یکی از شهرهای همجوار اهواز زندگی می‌کنند.

 اخبارحوادث  -  ایران 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------