تصادف زنجیره‌ای ۲۰۰ خودرو در آزادراه قزوین ـ کرج



شعاع طولی برخورد خودروها با هم که براثر این حادثه روی داد به طول 40 کیلومتر رسید

رئیس پلیس راه استان قزوین از تصادف زنجیره ای و برخورد حدود 200 دستگاه خودرو در آزاد راه قزوین - کرج بر اثر بارندگی های روز گذشته خبر داد.
 
سرهنگ بهرام زینلی صبح پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: ساعت 16 روز گذشته و در بخش شمالی آزاد راه قزوین - کرج، مقابل مرکز آموزشی شهدای جوادنیا یک دستگاه تریلی پس از قیچی کردن و ورود به لاین جنوبی آزاد راه باعث وقوع این تصادف شد.

به گفته وی، شعاع طولی برخورد خودروها با هم که براثر این حادثه روی داد به طول 40 کیلومتر رسید و باعث ایجاد ترافیک سنگین در این آزاد راه شد.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه این حادثه مصدومیت منجر به فوت نداشته و موجب کندی تردد و بسته شدن آزاد راه تا ساعت 24 شد.

وی تاکید کرد: متاسفانه بارها و بارها به رانندگان توصیه شده که به هنگام رانندگی در هوای بارانی ضمن کاهش سرعت خود و رعایت فاصله طولی با خودروهای مقابل، از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کرده و در صورت مشاهده سوانح رانندگی از توقف در جاده پرهیز کنند.

این مسئول انتظامی اضافه کرد: با توجه به ادامه بارش ها در روزهای آینده، از رانندگانی که قصد عبور از محورهای استان را دارند می خواهیم با توجه به محدودیت دید در هوای ابری و به وضوح مشاهده نشدن برخی از رنگ ها، به هنگام رانندگی از چراغ های بزرگ خود استفاده کنند و در طول مسیر رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل را حفظ کنند.

در سوانح زنجیره ای 17 مهر و 25 مهر ماه سال جاری نیز در دو تصادف زنجیره ای 41 دستگاه خودرو 78 مصدوم و دو کشته بر جای گذاشت.

 

 اخبار  حوادث  - ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------