آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

گرفتن يك جان براي رعايت نكردن نوبت



 مرد جواني كه در صف نانوايي مرتكب قتل شده است، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

ساعت 13 و 20 دقيقه روز دوشنبه چهارم‌ آبان‌ماه بود كه قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل از مرگ مشكوك مردي سالخورده در يكي از بيمارستان‌ها باخبر و در محل حاضر شد.

مردي كه پيرمرد را به بيمارستان منتقل كرده بود به بازپرس گفت:‌همراه پدرم در صف يكي از نانوايي‌هاي خيابان سهروردي ايستاده بودم كه مرد هيكلي همراه مردي سالخورده‌ وارد شد. مرد جوان وقتي گفت كه مي‌خواهد بدون رعايت كردن نوبت نان بگيرد، پدرم به او اعتراض كرد. همزمان با اعتراض پدرم مرد ديگري هم به آن جوان اعتراض كرد. سر اين موضوع مشاجره شد و آن پسر با پدرم درگير شد و او را هل داد كه سرش به جدول كنار پياده‌رو برخورد كرد و خون از بيني‌اش جاري شد. وقتي اين حادثه اتفاق افتاد آن پسر همراه آن پيرمرد گريختند. كساني كه در صف بودند آنها را دنبال كردند و فقط موفق به بازداشت مرد سالخورده شدند.

يكي از شاهدان هم گفت: وقتي حادثه اتفاق افتاد، من جوان قوي‌هيكل را دنبال كردم. وقتي به نزديكي او رسيدم، پنجه‌بوكس كشيد و ضربه‌اي پرتاب كرد كه به صورتم برخورد كرد. ترسيدم چاقو بكشد به خاطر همين از تعقيب او منصرف شد اما ديدم كه او پيرمرد را هل داد و از محل گريخت.

بررسي‌هاي بعدي بازپرس نشان داد كه مرد بازداشت شده، پدر متهم فراري است. او گفت ما عجله داشتيم به خاطر همين پسرم خواست بدون نوبت وارد صف شود كه حادثه اتفاق افتاد.
تحقيقات به دستور بازپرس ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  - جوان 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------