آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قهر مرگ‌بار تازه‌عروس از شوهر



مرد جوان وقتی متوجه شد همسرش قصد بازگشت به خانه را ندارد با همکاری دوستش، زن جوان و برادرش را کشت و سایر اعضای خانواده همسرش را هم زخمی کرد. 

  این قتل فروردین سال‌جاری اتفاق افتاد و براساس گزارش مأموران، وقتی این خبر به پلیس اعلام شد که دو نفر به قتل رسیده و چند نفر هم زخمی‌ شده بودند؛ اما متهمان همچنان در صحنه حضور داشتند. وقتی کیومرث، داماد خانواده که متهم ردیف‌اول است، و دوستش بازداشت شدند، به هر دو فقره قتل اعتراف کردند و همچنین گفتند سایر اعضای خانواده را هم زخمی کرده‌اند. با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه ١٠ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده ‌شد.

 

یکی از شاهدان دیروز در جلسه محاکمه گفت: فریبا، همسر کیومرث بود و شش ماه بیشتر نبود که با هم ازدواج کرده ‌بودند؛ اما فریبا بعد از آمدن به خانه مادرش گفت دیگر نمی‌خواهد برگردد، چون شوهرش در این مدت او را در خانه زندانی کرده ‌است. درگیری سر این موضوع بود. بعد هم کیومرث و دوستش به خانه حمله کردند و با قمه به جان اهالی خانه افتادند.

 

کیومرث، فریبا را کشت و دوستش هم برادر او را به قتل رساند.  کیومرث مدعی‌ شد به دلیل مصرف مشروب چیزی به یاد ندارد و فقط می‌داند می‌خواسته خانه را به آتش بکشد؛ اما دوستش که اتهام قتل را رد کرد، در دادگاه گفت: کیومرث مشروب خورد و گفت ببین چه حال‌وروزی دارم. زنم می‌خواهد از من جدا شود. بعد از من خواست با هم به خانه آنها برویم و موضوع را حل کنیم. من هیچ ضربه‌ای نزدم و فقط کیومرث ضربه را زد.  با پایان جلسه رسیدگی، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.


اخبار  حوادث  - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------