مخفيگاه مرد قوي را به پليس نشان دهيد



اخبار,اخبار حوادث , قوي‌ترين مردان ايران

 امير قرايي، يكي از قوي‌ترين مردان ايران كه از چهار سال قبل به اتهام قتل يكي از دوستانش تحت تعقيب قرار گرفته همچنان متواري است.

 حادثه خونين هفتم ارديبهشت ماه سال 90 به خاطر اختلاف 3 ميليون توماني رقم خورد. هر چند احتمال دارد امير پس از حادثه به يكي از كشورهاي اروپايي گريخته باشد اما قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي، دستور چاپ بدون پوشش متهم را صادر كرد و از شهروندان درخواست كرد چنانچه از مخفيگاه متهم اطلاعي دارند به شعبه چهارم دادسراي جنايي پايتخت يا اداره دهم پليس آگاهي مراجعه كنند و اطلاعات خود را در اختيار مأموران قرار دهند.

هفتم ارديبهشت‌ماه سال 1390 بود كه مأموران پليس از درگيري مرگباري در يكي از خيابان‌هاي حوالي جنت‌آباد باخبر شدند. وقتي مأموران به محل حادثه رسيدند دريافتند در اين درگيري مرد جواني به نام علي به شدت زخمي و به بيمارستان منتقل شده است.

پس از اين مأموران در بيمارستان تحقيقات خود را ادامه دادند كه معلوم شد علي به خاطر شدت جراحات فوت شده است. بعد از آن بود كه بازپرس ويژه قتل به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه به تحقيق پرداختند. نخستين بررسي‌ها نشان داد مقتول ساعتي قبل با امير قرايي و برادرش درگير شده كه در جريان آن امير با ضربه شمشير سامورايي وي را به قتل رسانده است.

همچنين مشخص شد متهم بر سر مبلغ ۳ ميليون تومان پول با علي مشكل پيدا كرده و بر سر همين مسئله چندين بار مشاجره لفظي داشته‌اند. يك بار نيز متهم به قصد تسويه‌حساب جلوي خانه مقتول رفته كه با وساطت مادر علي قضيه خاتمه يافته بود تا اينكه روز حادثه در حالي كه مقتول با چند نفر از دوستان خود در سفره‌خانه‌اي سنتي در جنت‌آباد جنوبي رفته بود، امير قرايي به همراه يكي از برادران خود شمشير سامورايي به دست به در سفره‌خانه مي‌روند و با ارسال پيامكي از مقتول خواسته بود براي تسويه‌حساب به جلوي سفره‌خانه بيايد. پس از اين مقتول نيز با يكي از دوستان خود سفره‌خانه را ترك مي‌كنند و در داخل خيابان با برادران قرايي درگير مي‌شوند.


پس از اين مأموران پليس براي بازداشت دو متهم به محل زندگي آنها رفتند كه متوجه شدند عامل اصلي اين نزاع مرگبار بعد از حادثه به مكان نامعلومي گريخته است اما مأموران پليس برادر وي را به اتهام شركت در درگيري منجر به قتل بازداشت كردند.

متهم در بازجويي‌هاي اوليه به درگيري اعتراف كرد و گفت كه مقتول با ضربات شمشير برادرش به قتل رسيده و او در مرگ وي نقشي نداشته است. وي همچنين اقرار كرد كه اين درگيري به خاطر طلبي بوده است كه برادرش از مقتول داشته اما مقتول از دادن قرضش امتناع مي‌كرده تا اينكه منجر به اين حادثه شده است. وي همچنين مدعي شد كه مقتول از دوستان خانوادگي آنها است و برادرش قصد قتل نداشته و اين اتفاق ناخواسته بوده است.

بنابراين با گذشت حدود چهار سال از حادثه و فراري بودن متهم، بازپرس سيفي دستور چاپ عكس متهم را صادر‌ و از شهروندان درخواست کرد ‌چنانچه از مخفيگاه امير قرايي اطلاعي دارند به شعبه چهارم دادسراي جنايي پايتخت يا اداره دهم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند و مأموران را در جريان قرار دهند.

 

 اخبار  حوادث  - جوان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------