آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

مرگ دردناک پسر جوان در مهمانی شبانه/ مقتول به روش یک بازی دوستانه کشته شد



پنج مرد متهم به شرکت یا قصور در جلوگیری از یک مراسم وحشیانه خانوادگی که منجر به کشته شدن یک دانش آموز در شهر نیویورک شد، مقصر شناخته شدند.

  پنج مردم متهم به شرکت یا قصور در جلوگیری از یک مراسم وحشیانه خانوادگی که منجر به کشته شدن پسری به نام مایکل شد، مقصر شناخته شدند، 37 مظنون دیگر نیز دستگیر شدند.

بر اساس گزارش پلیس مظنونان همگی اهل کویینز از نیویورک هستند که دو سال بعد از مرگ مایکل در یک دادگاه در شمال شرقی پنسیلوانیا ظاهر شدند.

به گزارش پلیس، وکیل مدافع این پنج نفر از تراژدی تلخ مرگ مایکل به عنوان این که تنها یک شوخی برادرانه بود، یاد کردند.

سرمان وکیل مدافع متهم، کنی کوان که 26 سال دارد، اظهار کرد: اتفاق بدی افتاده است، آن‌ها نمی‌دانند چگونه واکنش نشان دهند، به همین دلیل این حادثه نمی‌تواند جرم باشد.

پلیس نیویورک ادامه داد: مظنونین دیگر این پرونده چارلز لای 34 ساله، ریموند لاند 22 ساله، شرلون وانگ 23 ساله و دنیل لی 23 ساله هر کدام به اتهام قتل درجه سوم، قتل غیرعمد، تشدید و حمله ساده، ممانعت از بازداشت، بیگاری و توطئه مواجه هستند که کوان به اتهام توزیع مواد مخدر نیز محکوم خواهد شد.

پلیس محلی نیویورک اذعان داشت: مایکل در جنگ برادرانه‌ای به اسم شوخی از طرف آن‌ها شکنجه شد،‌مواد مخدر مصرف کرد و به ضرب چاقو جانش را از دست داد. یقیناً اگر در آن شلوغی کسی به مایکل کمک می‌کرد و او را به بیمارستان می‌رساند، او زنده می‌ماند.

پلیس در پایان اضافه کرد: اتفاقی که برای مایکل افتاد، یقیناً قتل بود و این اطمینان را به مردم می‌دهیم که قاتل او به سزای اعمال‌شان می‌رسند تا این محاکمه پایانی برای نمایش‌های این چنینی باشد.


 اخبار  حواث  - باشگاه  خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------