آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کینه مرگ برادر منجر به جنایت شد/ قتل جوان 26 ساله جلوی منزل داماد



فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی که به خاطر کینه مرگ برادرش دست به انتامجویی مرگباری زده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد

 سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در نوزدهم اردیبهشت سال 92 جوانی 24 ساله در اقدامی از قبل طراحی شده پس از تعقیب جوانی 26 ساله او را در جلوی منزل دامادشان با شلیک گلوله به قتل می‌رساند که در این اثنا یک زن را نیز زخمی کرده و مطابق اظهارات شاهدان عینی با یک دستگاه خودروی پژو 405 از محل فرار می‌کند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تحقیقات پلیس مشخص می‌شود قاتل با انگیزه انتقام از مقتول که او را در فوت برادر خود مقصر می‌دانست دست به این جنایت زده است.

وی افزود: از زمان وقوع این حادثه تیمی مجرب و کاردان از پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی با مراجع قضایی تعقیب و مراقبت‌های زیادی را در شهرهای مختلف کشور برای دستگیری متهم انجام می‌دهند.

غلامزاده گفت: مأموران پلیس پس از شناسایی محل اختفای قاتل در شهر اصفهان وی را در دوم آبان امسال پس از دو سال و نیم به همراه فردی دیگر در یک خانه دستگیر‌ می‌کنند که از آن‌ها دو قبضه سلاح نیز کشف شد.


 اخبارحوادث  - باشگاه خبر نگاران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------